tiistai 1. joulukuuta 2015

Ristiäisasu

ristiäisasu
toppi1
ristiäisasu1
juhlatoppi
Toppi*/ HerSecret (täältä). Bleiseri myös HerSecretiltä, mutta se on loppuunmyyty.

Hellurei ja hellät tunteet, taas uusi viikko käynnistynyt ja huomenna alkaa joulukuu! Ihan hullua ajatella, että tämän vuoden viimeisintä kuukautta viedään jo nyt ja kohta vaihtuu vuosi. Empä olis ikimaailmassa tämän vuoden alussa arvannut millanen vuosi mua on oikein vastassa, huhheijaa. Olen varmaan itkenyt enemmän kuin koskaan ennen, mutta kuin myös saanut nauraa räkättää ehkä enemmän kuin koskaan aikaisemmin elämässäni. Eli varsin tunteikas vuosi monelta kantilta katsottuna ollut siis. 

Olen oppinut ja tajunnut elämästä ja ihmisistä tämän vuoden aikana todella paljon ja niiden oppien mukana mä olen kasvanut ihmisenä. Vois sanoa, että mun silmät ovat avautuneet kunnolla monenkin asian suhteen, varsinkin tämän loppupuoliskon aikana, ensimmäinen puolisko meni jokseenkin aika sumussa ja hurlumhei-tunnelmissa. Olen kyllä aika iloinen siitä, että tää vuosi tulee viimein päätökseensä, vaikkakin tuntuu myös haikealta. Niin kuulostaa nyt siltä, että aina vuoden vaihtuessa alkais jotenkin kuin taikaiskusta kokonaan uus elämä ja kaikki vanha jäis taakse, mutta eihän se nyt oikeasti aivan niin mene. Kyllä se kuitenkin ainakin piristää ajatella, että uusi vuosi tuo tullessaan uudet kujeet, eikö totta! Mutta mää olen hyvin optimistinen ihminen, jaksan edelleen uskoa onnellista loppua tälle mun vuodelle. Vielä voi tapahtua mitä vaan! Mutta kaikesta huolimatta, mää uskon, että mulla on nyt kuitenkin paremmat eväät ensi vuoteen. Olkoon se tasapainoisempi ja onnellisempi.

Mutta näitä tämmösiä voidaan pohtia taas lisää vuoden lopussa ja katsoa sitten miltä se vuosi kokonaisuudessaan näyttää jos siltä tuntuu, mutta jottei nyt aivan menis terapiatunniksi tämä postaus, niin pulpahetaan tuolta syvyyksistä takaisin tänne pinnalle pukeutumisen pariin, eli tähän asuun! Tämä asu on mun kummipojan ristiäisistä parin viikon takaa. Meinasin laittaa ensin jonkun mekon, mutta mulla ei ollutkaan sitten tähän tilaisuuten oikein mitään soveliasta mekkoa. Onneksi hoksasin tämän uuden juhlavan toppini, jota en ollut vielä pitänytkään missään, koska se ei oikein sopinut mihinkään tilaisuuteen. Tiiättekö te ne jotkut semmoset spesiaalit vaatekappaleet, josta et oikein tiedä ensinäkemältä, että missä sitä kuuluisi käyttää ja minkä kanssa se sopii. Sellaisia vaatteita ei välttämättä kannata heittää pois. Voi nimittäin olla, että sen erityisemmän vaatekappaleen tärkeä tarkoitus voi vielä löytyäkin! Niin kuin mulla tässä. Tuo toppi sopi aivan täydellisesti kastetilaisuuteen tuon beigenvärisen bleiserin kanssa, ainakin mun mielestä! Vai mitä ootte mieltä? Tuota kyseistä toppia löytyy muuten monessa muussakin värissä HerSecretiltä:)


Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!


*-merkillä merkatut tuotteet saatuja yhteistyökumppaneilta.


4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...