tiistai 24. marraskuuta 2015

Halter Open Back

bomber 472
mekko
bomber
bomber 440
mekko1
Mekko*/ Romwe (täältä), Bomber-takki*/ SheIn (täältä), Ylipolvensaappaat/ 2hand

Moido! Toivottavasti vietitte mukavan viikonlopun! :) Mulla se meni työjuttujen ja rentoutumisen parissa. Mulla on pitänyt jo jonkin aikaa kuvata tämä yks harmaa trikoomekko, joka on aivan kertakaikkisen upea tuolla avonaisella zikzak-selkämyksellä. Tämä on yksi mun lempparimekoista kaikessa yksinkertaisuudessaan, vaikken sitä varsinaisesti vielä missään ole pitänytkään, ei vaan ole tullut vielä sitä oikeaa tilaisuutta! Näitä tällaisia syksyisiä korkea kaula-aukkoisia ja -kauluksisia mekkoja ja puseroita on tällä hetkellä kaupat aivan pulloillaan, enkä yhtään ihmettele, että niin moni tyttö on niihin suorastaan hullaantunut, niin olen minäkin! 

Mun mielestä korkeakauluksisten mekkojen paras match on ylipolvensaappaat, ehdottomasti. Ainakaan juuri tämän mekon kanssa mun on vaikee kuvitella jalkaani mitään muuta. Jossain näin jonkun tytön asukuvan, jossa sillä oli tällainen vastaavanlainen mekko, maastonvihreä bomber-takki ja ylipolven saappaat. Mun silmistä pursus sydämiä niinkuin sillä sydänemojilla sen nähdessäni ja rakastuin niin täysillä siihen comboon, että mun oli pakko kopsata se tyyli itellenikin! Nerokasta. Love it. Mutta näin mää kans pukisin tän mekon! 


Mitä te tykkäätte? Ihanaa alkanutta (marraskuun viimeistä, kääk) viikkoa kaikille, puss!


*-merkityt tuotteet yhteistyö-kumppaneilta saatuja.

8 kommenttia:

  1. Noi ylipolven saappaat on ihan täydelliset! Mulla on yhet korolliset, pakko ettiä vielä matalat ylipolvensaappaatkin. :D

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo minäkin tarvisin sellaiset matalat ylipolvensaappaat joita vois pitää arkena! :D

      Poista
  2. Onko tuo bomber kuinka paksu? Enempi syys vai talvitakki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aika ohkanen, enempi sellanen syystakki.

      Poista
  3. Älyttömän ihana asu! Tossa on niinkun kaikki ihan täydellistä; vihreetä, trikoomekkoa ja ylipolvensaappaat. Mun on pakko kopsata tää sun asus joku päivä, hah! :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, ihana kuulla että tykkäsit tästä niin paljon! :D <3

      Poista
  4. Aivan ihana kokonaisuus ! minkä kokoisena tilasit kyseisen takin? :o eikö tuola sheinnissä ole niin että yleensä yksi koko isompana pitäisi tilata? Näytät älyttämön upealta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos paljon! :) Mulla on S-koko tuosta takista. Kannattaa aina tarkistaa tuolta Sheinsideltä (nykyään kylläkin siis SheIn) aina jokaisen tuotteen kohdalta ne mittataulukot sen tuotteen kohdalla ja valita niiden mittojen mukaan se itselleen sopiva koko. Joskus joidenkin tuotteiden kohdalla joutuu esim ottamaan parikin kokoa isomman kuin normaalisti, mutta kyllä ne aikalailla kuitenkin pitävät paikkansa kokojensa suhteen. Mää valitsen yleensä aina S tai M-kokoja, ihan niinkuin normaalistikin. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...