keskiviikko 11. helmikuuta 2015

White&Beige

punainen tukka 122
punainen tukka 111
punainen tukka 204
punainen tukka 117
punainen tukka 176
punainen tukka 211
punainen tukka 149
punainen tukka 113
punainen tukka 213
punainen tukka 120
punainen tukka 218
Peplum-paita ja Drome-housut/ Houseofbrandon.com (täältä ja täältä), Laukku/ HerSecret, Kengät/ Bubbleroom, Kello/ Guess

Heippa ihanaiset! Kylläpä on ollut ihanaa, kun aurinko on alkanut paistamaan ja päivä pitenemmään! On ollut paljon energisempi olo kun on hieman valoisampaa, tekee mieli ulkoilla enemmän. Mää niin haluaisin käydä hiihtämässä joku aurinkoinen päivä. Mulla aina tulee keväästä ja loskakeleistä mieleen lapsuus, pääsiäinen ja virpominen. Silloin puettiin pihalle pari paksua villapaitaa päällekkäin ja oli jotenkin niin "siistii" kun tarkeni olla ilman takkia. Tuommoisia asioita kun miettii pilke silmäkulmassa, niin jopas askel tuntuu vähän kevyemmältä askeltaa ja maailma näyttää taas paremmalta paikalta elää, vaikka vielä sitä kylmyyttä ja pimeää tuolla ulkona onkin. Jotenkin olen aina ajatellut, että talvi kestää ikuisuuden ja kesää saa odotella kyllästymiseen asti. Mutta oikeastaan talvikin menee aika nopeeta. Vai tuntuuko samalta? 

Mulla lähtee aina ajatus vähän harhailemaan nuihin sää-asioihin, mutta niillähän on oikeastaan alkajaisiksi hyvä lämmitellä, hah! Tällä hetkellä tykkään aika paljon hempeistä, raikkaista ja kesäisistä väreistä vaatetuksessa kun kevättä kohti ollaan menossa. Tämä uusi valkoinen peplum-paita ja nämä supermukavat beiget Drome-housut ovat House of Brandonilta. Olen aivan rakastunut noihin housuihin, ovat päällä kuin toinen iho! Ihanan pehmeää kangasta ja joustavaa materiaalia, tosi mukavat. Mun mielestäni nämä muistuttavat vähän jollain tapaa Freddy-housuja, vaikken sellaisia ole vielä kokeillutkaan. Mutta nämä ovat ihanat, voin suositella! Näitä löytyy muutamissa eri väreissäkin. Tuota paitaa oli pakko tilata toisessakin nätissä sävyssä, siitä näette asukuvia sitten vähän myöhemmin. 


Mitä tykkäätte näistä vaatteista? Pirtsakkaa torstaita kaikille! :)


18 kommenttia:

  1. Saako kysyä mikä koko sulla on noissa? :) iteki oon katellu noita mut mietin et onko koot sillai et jos normaalisti käyttää M kokoa ni onko noista sama koko hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on noista koko S, käytän yleensäkin sen kokoisia housuja ja ne kyllä vastasivat hyvin kokoaan, oli mulle just passelit. :)

      Poista
  2. Oii oot ihana :)<3 siis nuo kuvat!! Tuo sun hymy tuossa kolmannessa kuvassa!! Aivan super kaunis :) asusi on kyllä raikas ja niin tyylikäs!! Täällä yks joka on mielissään auringosta, ai että se saakin piristymään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähänkö ihana piristävä kommentti, kiitos paljon Emilia!! <3 :)

      Poista
  3. Ihana väriyhdistelmä!! Aina niin upeena :)

    VastaaPoista
  4. Upea nainen, upea asu, hymyilet kilpaa auringon kanssa....

    VastaaPoista
  5. Kaunis oot! :)<3 kiva asu jälleen :)

    VastaaPoista
  6. Noi housut näyttää niin mukavilta päältä ja on tosi nätit. Ihanat <3 Voi sinua kaunista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi sinua ihanaa kun aina niin kauniisti mulle kommentoit, kiitos paljon!! <3 :)

      Poista
  7. Upea olet. Ihanat housut. Mulla on kompleksi pitää vaaleita housuja mut noi näyttää niin kivoilta et vois vaikka yrittää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) No suosittelen kyllä kokeilemaan ;)

      Poista
  8. Heiii mä oon noita pöksyjä miettiny mut ainut mikä mietityttää on se et onko noissa kuinka korkeevyötärö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä on semmonen normaali vyötärö, että eivät ole kovin korkeat. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...