keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Birthday girl

Kello on jo melkein kaksitoista ja päivä pian vaihtuu, mutta mulla on vielä synttärit! 24vuotta pärähti tänään mittariin, mikä on mun mielestä kyllä aika uskomatonta, mutta totta se vaan on. Sen kunniaksi sain tällaisen hassun idean ja ajatelin laittaa tähän muutamia mun omia lapsuuskuvia! Vähän hassuja kyllä ovat ja laatukin hieman kärsi tuossa skannatessa, mutta on niitä silti huvittavaa katsella. Vai mitäs tykkäätte? :D Näitä kyllä löytyy kasapäin lisääkin, jos teitä vaan joskus kiinnostaa nähdä tällaisia lisääkin! 

Scan-007
Näyttää siltä kuin mulla olis jotkut sarvet päässäni, vaikka se on vaan takana kurkisteleva kasvi hah..
Scan-031
Scan-011
Scan-015
Scan-014
Scan-012
Scan-018
Scan-010
Aww mää niin rakastan näitä mun ja siskon yhteiskuvia!
Scan-008
Scan-005
Scan-013
Scan-003
Scan-002
Scan
Scan-004
Little diva.. Leikittekö te koskaan lapsena samalla tavalla, että päähän puettu paita tai sukkahousut oli muka pitkät hiukset? Hahah me leikittiin aina niin!

Mulla on myös yks muisto lapsuudestani, jolloin mää kuvittelin itseni aikuisena pitkä- ja kiharatukkaiseksi naiseksi. Vois sanoa, että se kuvitelma kävi tosiaan toteen, heh. :)
punainen tukka 223

Hyvvää synttäriä siis mulle! 

20 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea naiselle jolla on pitkät ja kiharat hiukset ja on muutenkin aika söötti! :*

    VastaaPoista
  2. Ois kiva nähä sun teinivuosien kuvia! Tyyliin yläkoulusta tähän päivään kuinka oot muuttunu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin komppaan! Ja hyvää synttäriä! :)

      Poista
    2. Joo vois olla kyllä hauskaa laittaa tänne teinikuvia, mutta mun vaan pitäis ensin saada metästettyä niitä jostain ;D

      Poista
  3. Hurjasti onnea!! <3 Vanhoja kuvia on aina kiva katsella ja nähdä muista :)

    VastaaPoista
  4. Hurjasti onnea tätäkin kautta ihanaiselle johannalle <3 olet upea! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana pikku-Jossu <3 susta on kyllä kasvanu niin upea nainen,ois ollu pieni Johanna ihmeissään jos ois nähnyt kuvan millaiseksi kasvaa :) ihanaa synttäriä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, ihanasti sanottu, kiitos Enni! <3 :D

      Poista
  6. Eikä miten söpö pikku Jossu! :D Jännä kattoo näitä ku sulla on ihan vaaleat hiukset! Aina mieltäny sut niin tummapiirteiseksi. :) Kaunein muru. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi kiitos muruseni! <3 :) Niin mulla on luonnostaan vissiin melko vaaleat hiukset, hassua :D

      Poista
  7. Ihania lapsuskuvia ja sinusta on tullut kyllä hurjan kaunis nainen. Ihanaa synttäriä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kovasti kiitoksia näin jälkikäteen<3 :)

      Poista
  8. Moikka, tuli mieleen noista kuvista, et tekisitkö postauksen sun koulukuvista tai nuoruuskuvista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kyllä tehdä, mutta mulla itelläni ei taida olla nuoruuskuvia ainakaan kovin paljoa tallella, pitäisi jostain metästää niitä ensin :)

      Poista
  9. Ihania lapsuuskuvia!:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...