perjantai 19. joulukuuta 2014

Uudet kynnet Goalasissa

Joskus monenmonta vuotta sitten kokeilin rakennekynsiä kerran tai pari kertaa. Sitten ne jostain syystä vain jäivät, varmastikin rahan takia kun ei ollut varaa pitää, opiskelija kun tuohon aikaan olin. Muistan, että aika usein tuolloin tyydyin sitten vain itse liimailemaan niitä kaupasta saatavia tekokynsiä. Lopulta nekin sitten vain jäivät kokonaan käytöstäni pois, enkä sen kummemmin ole ikävöinyt kynsien perään. Kynsien lakkaaminen on itseasiassa ihan kivaa ja vaihtelevuutta saa erivärisillä lakoilla hyvinkin nopeasti. 

Vähän aikaa sitten olen kuitenkin ihastunut taas pitkiin, huoliteltuihin kynsiin, varsinkin sellaisiin teräväkärkisiin. Ennen en tykännyt juuri ollenkaan terävistä stilettikynsistä, mutta pikkuhiljaa olen ihastunut niihin yhä voimakkaammin ja niinhän siinä sitten kävi, että sellaiset oli vaan pakko saada. Omasta mielestäni perinteiset rakennekynnet ovat tällä hetkellä  vähän menneen talven lumia ja poissa muodista, kun taas stiletit ovat tällä hetkellä Se juttu ja näkyvämmin pinnalla. Kynsissäkin suosin ennemmin kaunista ja yksinkertaista, kuin taas yliampuvia blingblingejä. Esimerkiksi yksi nätin värinen lakka voi riittää aivan hyvin. 

10581574_10205460311532969_73742513_n

Olin kyllä tosi iloinen kun pääsin marraskuun alussa Goalasin ihanalle ystävälleni, Nooralle kynsimalliksi, kun olin jo ennestään haaveillut niistä stileteistä! Tehtiin ensimmäisellä kerralla nätti ranskalainen lakkaus, mikä näyttää rakennekynsissä tosi hyvältä, mutta ihan yhtä hyvin myös näissä stileteissä. Voi vitsit, että olin iloinen uusista kynsistäni! En voinut olla niitä ihailematta. Onhan ne kynnet kyllä niin kiva välillä laitatuttaa! Eipä tarvitse koko ajan olla lakkailemassa omia kynsiä, nämä kuitenkin pysyy monta viikkoa. 

jossu ja jaana 293

Noora käytti kynsissäni Evoke by Odyssey -tuotesarjaa. 

joulukuu 523

Viime maanantaina oli sitten kynsien huolto ja odotin innolla kynsieni uutta ilmettä! Mulla oli tarkka visio mitä halusin: kokonaan viininpunaiset ja yhdet kultaiset glitterikynnet. Mielestäni sopivat tähän joulun aikaan ihan täydellisesti! Noora sekoitteli toiveeni mukaan väreillä vähän tummemman ja syvemmän viininpunaisen sävyn. Molemmista käsistäni oli kaksi kynttä katkennut, joten niiden tilalle laitettiin uudet stiletit, muihin päivitettiin uudet geelit ja lakkaus. Totuin näihin kynsiin todella nopeasti, joten ei lyhennetty sitten huollossa ollenkaan kynsien pituutta, vaikka olivatkin aika hyvin kasvaneet edellisestä kerrasta. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen, nämä ovat ihanat!

mekkoja 045
mekkoja 040

Mitäs pidätte uusista kynsistäni? :) Kummasta tykkäätte enemmän? Onko teillä rakennekynsiä/stilettejä?


Kiitos Noora upeista kynsistä! Nooralle voi varata aikoja Goalasiin täältä


7 kommenttia:

  1. Oiii ihanat <33 itekkin oon miettinyt laittavani, täytyy pitää nimi mielessä ;))<3

    VastaaPoista
  2. aivan ihanat! Pitää käyä kyllä pistää itsellenikin! :P ps. Etkö sä tykkää ripsienpidenyksistä? Mulla olis ehdottaa yhtä aika hyvää tekijää ;-D

    VastaaPoista
  3. Nuo terävä kärkiset on kyl super mageen näköiset ja ehdottamasti se juttu nyt! Tykkäsin pitää itekki aikoinaan noita stilettejä ja teen itekki rakennekynsiä..tai tein vieläku olin töissä :D Mäkin tykkään kynsissä sellaisesta yksinkertaisesta, mut jotai pikku yksityiskohtia voi olla esim nuo kultaset kynnet nimettömissä on ihanat! Tuo lakan sävy on myös kaunis ja vaikken muuten osaa (edelleenkään) käyttää kauheena värejä ni onneks kynnet on semmoset joissa joku freshhi väri on omiaan ja parhaimmillaan tekee kokonaisuudesta viimeistellyn. Huomasin noi sun ranskis kynnet jo siellä Micks illassa! ;)

    VastaaPoista
  4. Tosi kauniit kynnet! ♥ Itse oon kyllä sun kans samoilla linjoilla, tykkään enemmän yksinkertaisen kauniista ja kauniin yksinkertaisista kynsistä. Perus ranskis on aina mun kestosuosikki! ♥

    VastaaPoista
  5. Ihanan näköiset kynnet. :) Jos en olisi keittiön puolella töissä niin luultavasti minullakin olisi tuollaiset. Ehkä joskus pitemmällä lomalla. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...