perjantai 3. lokakuuta 2014

Jozella Instagramissa

jozellak

Jes no vihdoin olen saanut tehtyä itselleni sen instagram-tilin! Monet on sitä aikaisemmin multa kyselleet, että löydynkö sieltä ja olenkin ollut niin harmissani kun mulla sitä tiliä ei ole siellä aikaisemmin koskaan ollut, mutta nytpä onneksi on! Superhyperhappy! Minua voi siis alkaa seuraamaan nimellä/nikillä(?) @jozellak! Vai mikä se nyt onkaan, olen siis vielä vähän pihalla kyseisestä sovelluksesta .. Sinne tulen päivittelemään reaaliaikaisia kuvia omasta elämästä ymsyms kaikesta muusta kivasta, joten kannattaa siis alkaa seurailemaan. :)


Mahtavaa alkavaa viikonloppua kaikille!


10 kommenttia:

  1. Voi vitsi kun ite joskus ajattelin etten ikinä liity instaan, mutta siellä sitä vaan on ja koukkuunhan siihen jää! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minäkin olen kyllä ihan addiktoitunut jo muutamassa päivässä! :D xx

      Poista
  2. jess! tätä olinkin odottanut<33!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Jee niinpä! <3 :D Mulle on avautunut kokonaan ihan uus maailma! :D

      Poista
  4. Jee pääsenpä vihdoinkin seuraileen yhtä mun lempparibloggaajaa<3 :D

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Mistä oot ostanut noi sun pidennykset? Kiinnostaa että mistä saa noin tommosta tukkaa mikä pysyy vuoden verran hyvänä käytössä..?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...