lauantai 20. syyskuuta 2014

Ruutua, farkkua ja nahkaa

kirppiskamat 153
kirppiskamat 071
kirppiskamat 148
kirppiskamat 076
kirppiskamat 152
Takki/ Ginatricot, Ruutupaita/ Esprit, Farkut/ Houseofbrandon.com, Kengät/ Bubbleroom, Laukku/ Turkista

Mahtava aloitus viikonlopulle, viimein pitkä odotus palkittiin kun tänään alkoi Vain Elämää -sarjan kolmas tuotankokausi. Ihan mahtava sarja! Paras ja koskettavin suomalainen viihdeohjelma ikinä. Jälleen yksi hyvä syy odottaa viikonloppua. ;) Tässä kolmannessa kaudessa on mukana niin kovia artisteja, että huh! Varmaan parhaat mahdolliset, ainakin mun mielestä. Uskon, että sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy varmasti muitakin Vain Elämää -sarjan faneja, eikö löydykin? 

Tämä punainen ruutupaita oli mulla melkein unhoutunut tuonne vaatekaapin perukoille. Tai on se oikeastaan vähän väliä mielessä pyörinyt ja olen vain päivästä toiseen ajatellut, että kyllä mää vielä tässä joku päivä kehittelen sen ympärille jonkun kivan asukokonaisuuden. Siellä se on vaan kiltisti odotellut käyttöön pääsyä. Tuossa yks päivä sen sitten sieltä kaapista kaivelin, kun muistin miten loistokas syysvaate se on ja miten hyvin se sopii juuri syksyyn. Syksy on ruutupaitojen kulta-aikaa! Mutta toisaalta mua harmittaa, miten en muka ehtinyt kertaakaan tätä käyttämään kesällä, repaleisten farkkushortsien kanssa? Olis toiminut aika hemmetin hyvin. Mut ens kesänä sitten, ei oo enää pitkä aika, heh! Mitä tykkäätte asusta?


Huippuhauskaa viikonloppua kaikille! :)


Ps. Blogikirppikselle olen lisäillyt uusia kohteita ja vanhoista myymättä jääneistä tuotteista olen pudotellut hintoja, kannattaa käydä nopeasti kurkkaamassa jos sieltä jotain kiinnostavaa löytyisi! Blogikirppikselle suoraan tästä!

6 kommenttia:

  1. Aivan mahtava grunge-henkinen asu ! Ja aivan mahtava ohjelma!! Niin paras, itkin, nauroin ja liikutuin! :) Mikään muu ohjelma ei saa mua aikatauluttaan elämääni telkkarin mukaan :D

    VastaaPoista
  2. Best look! ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää! :) Ruutupaidat = ♥ ! Mulla itsellä oli samanlainen, mutta johonkin se on hukkunut kun ei ole näkynyt pariin vuoteen :( Tosi monikäyttöinenhän tuollanen on, oisin itsekin yhdistellyt noihin sun mainitsemiin asuihin!

    VastaaPoista
  4. Oikein hyvältä näytät! Toi asu kyllä pukee sinua :) Jotenki niin rokahtava ja tyttömäinen asu! Onko nää kuvat muuten otettu kirjaston takana? Aloin kattoon et miten näyttää niin tutulta kun itekki käyny joskus ottaan asukuvia siellä. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...