keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Nyt voin sen viimein paljastaa...

Muistatteko joskus viime vuoden puolelta näitä mysteerisiä making off -kuvia Helsingin reissuiltani ja joiden tarkoitusperästä en kertonut teille yhtikäs mitään? Käsi ylös kuka muistaa! Eikö ollutkin varsin ärsyttävää kun ei mitään kerrottu? Olen joutunut pitämään tätä käsittämättömän hienoa asiaa sisälläni jo reilu puolitoista vuotta ja arvatkaa vaan kuinka on tehnyt mieli hihkua teille tästä asiasta niin kauan. Nytpä saan vihdoin ja VIIMEIN kertoa teille mistä tästä hommassa on oikein kyse, sillä se asia tapahtuu aivan pian... 

kollaasi

Nimittäin 15.9. eli ensi viikolla, julkaistaan suomalainen blogiopas-kirja Tammen kustantamana, jossa minä saan kunnian olla mukana! Kirja on nimeltään Blog By the Book ja se on suunnattu aloitteleville bloggaajille ja inspiraatiota hakeville nuorille. Kirja pitää sisällään paljon vinkkejä bloggaamisesta, blogitarinoita ja bloggaajien haastatteluja sekä paljon näyttäviä kuvia. Minun lisäkseni kirjassa on mukana muitakin kiinnostavia ja suosittuja suomalaisia muoti- ja lifestylebloggaajia. Huikeeta!

Voitte varmasti kuvitella, miten otettu ja riemuissani olin kun Miki ja Noora pyysivät minua kirjaan mukaan! Kyllähän mulla tais mennä iltapäiväkahvit silloin väärään kurkkuun kun ensimmäisen kerran avasin sähköpostiviestin asiasta, olin aivan ihmeissäni, että haluaako tosiaan joku minut kirjaansa! Bloginihan oli vielä puoltoista vuotta sitten ihan naurettavan pieni (no on se aika pikkunen vieläkin) ja kuvatkin olivat vähän mitä sattuu. Tuntu vähän epätodelliselta. Mutta siis tottakai tartuin tilaisuuteen ja lähin innolla hommaan mukaan, eihän tällaisia tilaisuuksia tule oikeasti ikinä vastaan! On kunnia päästä niin hienoon kirjaan niin hienojen bloggaajien kanssa. Olen tavattoman kiitollinen ja iloinen, että pääsin kirjaan mukaan. Tämä on mulle aika iso juttu. Yksi hienoimmista asioista, mitä mulle on koskaan tapahtunut!

blog by the book
Blog By the Book -kirjan mainoksen voi bongata syyskuun Costumesta. :)

Joten suurella jännityksellä ja mielenkiinnolla odotan kirjan julkaisua ja että saan tämän kyseisen kirjan viimein kätösiini! Jotenkin tosi uskomatonta, että kohta se kirja on kokonaan valmis ja sen voi nähdä ihan konkreettisesti kaupoissa. En malta odottaa, että näen viimein lopputuloksen. Se on varmasti jotain todella hienoa. :) 

18 kommenttia:

  1. Huippua kaunokainen ja paljon Onnea!! <3 <3

    VastaaPoista
  2. Vau, paljon onnea! Eiköhän toi kirja pidä itsekkin metsästää jostain omiin kätösiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitoksia! :) Juu ehottomasti suosittelen ;)

      Poista
  3. Vauuu!!! Ihan mahtava juttu ♡ oot kyllä niin ansainnu kaiken tuon :)♡

    VastaaPoista
  4. Heiiii hieno juttu!! :) Onnea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, on se kyllä aika hieno juttu minustakin! :)

      Poista
  5. Hei tosi hienoo! Onnea! :) <3 mää jotenki sillon aattelin että sulla tulee oma vaatemallisto :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kiitoksia! <3 :) Heh, no ei nyt ihan sentään, voi kun tulisikin! ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...