lauantai 10. toukokuuta 2014

4. Paper

paper1

Ohoh, hupsista! Neljäs kuva tulee vähän myöhässä, mutta eipä se ole niin vakavaa, eihän? Paperista tuli heti mieleeni mun saliohjelma, mikä kulkeutuu aina mukanani salille lähes päivittäin. Tuo ruhjuinen paperinippu on mulle todella tärkeä ja suuri apu, kun ei tarvitse kummemmin miettiä, että mitä siellä salilla milloinkin tekis. Mulla on kyllä ollut tarkoitus jo pitempäänkin saada nuo ohjelmat johonkin vihkoon nätisti talteen säilöttyä, kuin että ne olis vaan tuollaisina paperinippuina. Mutta vielä en vaan ole saanut sitä aikaiseksi. Voi näkisittepä sen mun edellisen ohjelman, se on ihan repaleisena riekaleina jossain treenikassin pohjalla hah.. No mutta kyllä mää vielä tässä joku päivä!

2 kommenttia:

  1. Onko tää siis pt:n laatima ohjelma:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla oo pt:tä, mutta tää on BodyCampin bikini fitness -ohjelma. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...