tiistai 4. helmikuuta 2014

White/Black/Beige

Moooi! Pitkästä aikaa, mitä teille kuuluu? Huh mulla oli taas vauhdikas viikonloppu, tyttöjeniltaa, leipomista, yhdet ristiäiset ja vähän muuttoapunakin sitä kerkesi olemaan! Kauheasti ei kyllä siis kerennyt voimia kerämään uutta viikkoa varten, mutta kumman hyvinhän tässä jaksaa! Mulla on nyt pitkästä aikaa kunnolla motivaatiota ja intoa treenaillakin ja vitsit että oon iloinen, että olen saanut treeni-intoni takaisin. Nyt on halu saada muutoksia aikaan ja tosissaan! Hei ja onneksi saatiin aikaan viime viikolla matskua Beaten kanssa treenipostaukseen, niitä treenijuttuja olen jo kauan tänne lupaillutkin. Pian niitä siis nähdään täällä!

Musta on aivan huippua, että nyt on jo helmikuu! Helmikuu on siitä erityisen kiva kuukausi, kun sillon on ystävänpäivä ja mun synttärit heh. Ja se on lyhyt kuukausi. Ollaan taas askeleen lähempänä kesää!

Kylläpä olisi nyt hulluna asiaa teille, tekisi mieli höpöttää kaikenlaista! Mutta nyt siirrytään tähän asuun, joka meinasi jo unohtua minulta kokonaan, kun tämä asu on jo tuolta muutaman viikon takaa. Mustaa nahkaa, pitsiä ja bleiseriä. Miltä näyttää?

¨12
8
3
Bleiseri ja laukku/ H&M, Pitsitoppi/ Sheinside, Nahkahousut/ Nelly.com, Kengät/ Bubbleroom, Kello/ Guess



Reipasta viikkoa kaikille! :)

19 kommenttia:

  1. Ihana asu ja vautsi mikä tukka! Onks sulla muuten instagramia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia kovasti! :) Ei oo instagrammia :( Ehkä mää joskus sen vielä saan! :D

      Poista
  2. aivan ihana asu! näytät upeelta <3

    VastaaPoista
  3. Oo, onks tosta kellosta kuvaa lähempänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On jossain postauksessa, esim vaikka tässä: http://jozellablog.blogspot.fi/2013/09/guess-jeans-denim-blogger.html :)

      Poista
  4. Ihana asukokonaisuus! Osaat kyllä pukeutua niin kauniisti aina! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...