lauantai 4. tammikuuta 2014

Navy Coat

Helou ja ihanaa alkanutta viikonloppua! Huippua, että taas on pidennetty viikonloppu! Mulla on suunnitelmissa ottaa rennosti ja tehdä omia juttuja kotosalla ja toki käydä vähän treenaamassa siinä sivussa. Hmm, nyt väsymys painaa, ei oikein keksi tähän hätään kummosempia, huomenna toivottavasti kerkeän saada joitain kivoja postauksia valmiiksi! Mulla oliskin taas hulluna ideoita uusiin postauksiin! Kerkeäsi vaan saada nopeammin niitä julkaistua, olen nimittäin aika hidas niitä väkertämään... :) Mutta palaillaan tarkemmin sitten niiden merkeissä!

Ainiin ja tässä on perus arkiasua, tätä kokonaisuutta olen pitänyt viime aikoina useammankin kerran, tykkään tästä paljon! Tätä sinistä toppatakkia en vaan ole kovin montaa kertaa päässyt vielä käyttämään kun on ollut niin lauhaa, mutta nyt onneksi on alkanut vähän pakastumaan. Takki on sitä paitsi myös minulle melkoisen iso ja suorastaan näytän siinä joltain pullealta hemulilta, hahah. Takkia aion kyllä kaventaa sopivammaksi itselleni niin viitsii sitten julkisesti se yllä kulkea. Mutta muuten ihanan pehmoinen ja lämmin takki se on, tuo karvavuori varsinkin siitä tekee ihanantuntuisen! Takin olen saanut Sheinsideltä.

navy jacket 029
navy jacket 113
navy jacket 021
navy jacket 174
navy jacket 118
navy jacket 269navy jacket 009
navy jacket 243
Toppatakki/ saatu Sheinsideltä, Neuletakki/ saatu Sheinsideltä, Farkkupaita/ Second Handstore, Farkut ja pipo/ Ginatricot, Kengät/ Lainattu siskolta, Laukku/ Turkista

Viettäkää oikein ihana ja rentouttava viikonloppu, pusspuss!



Sis. yhteistyökumppani Sheinsiden tuotelinkkejä

10 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...