keskiviikko 18. joulukuuta 2013

White-Black-Burgundy

Heippa kaikille! Tässä olisi tarkemmin asu, joka vilahtikin täällä aiemmassa postauksessa. Tuo hame on vaan niin ihana ja näyttää kivalta valkoisen neuleen kanssa! Tykkään itse tästä asukokonaisuudesta ihan hulluna, tykkäätkö sinä? :) Nyt rupean tekemään kysymyspostaukseen ne vastaukset, pienestä viivästymisestä pahoittelut, mutta piakkoin julkaisen vastaukset! :)

hame ja neule 039
hame ja neule 067
hame ja neule 045
hame ja neule 007
hame ja neule 040
Neule/ H&M, Hame/ Chicnovalta, Kengät/ Bubbleroom (nyt -50% alessa!!) Korvikset/ Lindex



Sis. mainoslinkkejä

8 kommenttia:

  1. Niin upea asu ja upeampi sinä!! Sun hiukset on t ä y d e l l i s e t ! <3:)

    VastaaPoista
  2. Ihana hame!:) ja tää sun blogis on niin huippu!

    VastaaPoista
  3. Upea hame, upea asu ja sinä varsinki!! :) Nuo hiuksetki tuollasta täydellistä tummaa suklaata!<3

    VastaaPoista
  4. Siis wow oon niin megamega inspiroitunu susta! Älä ota tätä mitenkään väärin, mut on vaan niin mahtavaa nähä ku joku joka ei oo langanlaiha catwalkmalli osaa pukeutuu noin monipuolisesti! Cuz girl you got som curves :D ite oon viimeaikoina taistellu vaatteitteni kanssa kun mun mielestä ne ei näytä hyvältä mun päällä, esim koska mulla on nähtävästi suuremmat tissit ku mitä H&Män tai zaran paitoihin on suunniteltu mahtuvan ja ne ei vältsiin sillon istu kunnolla jne. Kelasin jo et mut on tuomittu neuleisiin ja farkkuihin mut sä annoit mulle uutta toivoo :)) Keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa mukava kuulla, että saat mun tyylistä inspiraatiota, hienoa! :) Kiitos :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...