tiistai 17. joulukuuta 2013

Weekend pics

Heipähei murut!❤ Viime päivinä on tapahtunut kaikenlaisia ihania asioita, mm. velipojalleni on syntynyt vauva, eli nyt sitten ollaan oikeen tuplatäti! Viikonloppuna oli kummityttöni 1-vuotis syntymäpäivät, joissa oli kerrassaan hellyyttävää katsella pikku prinsessan onnellisuutta uusista leluistaan ja vieraistaan. Mulla oli vain yksi vapaapäivä viikonloppuna, joten aika vauhdikkaasti se kuluikin kakkua leipoen ja juhlien synttäreitä. Hieman väsy nyt, mutta niin mahdottoman onnellinen! Mulla on niin ihana perhe, siitä olen hyvin kiitollinen

Ja kuka odottaa innoissaan jo joulua, käsi pystyyn! Minä ainakin, olen ihan tohkeissani! En malta odottaa, että pääsen nauttimaan laatuajasta perheeni kanssa! Tasan viikko aikaa jouluun, käsittämätöntä miten nopeasti se tulee. No mutta, mulla on nyt tässä muutamia kuvia viikonlopusta ja ehkä vähän aiempaakin seassa. :) 

kollaasi
Muru toi mulle pelireissultaan nämä ihanat kynttilänjalat tuliaisiksi, joita olen pitkään jo halunnut! Kynttilänjalat Ikeasta./ Synttäreille lähdössä./ Uusi Sparkling Aqua kimallekynsilakka Ginasta. Ei ole ihan noin pigmenttinen, alla toinen lakka./ Ensimmäiset joululahjaostokset. 

Eipähän ole ainakaan tylsiä nämä piparit :) / Uusi Remingtonin Pearl Pro Curl -kiharrin. En ole vielä kerennyt kokeilemaan, mutta heti kun sillä kiharran, niin teen siitä postausta!

synttärit
Tekemäni täytekakku "laulava koiranpentu" synttärisankarin synttäreille./ 1-vuotias prinsessa ja ylpeä täti <3/
Söpöjä sydän-ilmapalloja / Mr. Teddy Bear

1-vuotias
Tarjolla oli myös suklaajuustokakkua ja mariannekakkuakin, nami!/ Iloinen päivänsankari :)/ Äiti ja tytär / Hello Kitty teemana, of course... 

Suolaisena oli näitä herkullisia kinkkurullia ja pastasalaattia.

jozella
 Selfieee/ Pikku ylläripaketti Lumenelta :)

Kahvitteluhetki / Joku vanha arkistojen kätköistä :)


Semmosia! Palaillaan huomenna, öitä! 


12 kommenttia:

  1. niin upea mimmi taas kerran! ja hitsi toi hame on niin ihana sulla! <3

    VastaaPoista
  2. Hei mistä oot löytänyt noita hopeisia kynttilänjalkoja?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkuin tuossa tekstissäkin lukee, niin poikaystävä toi ne mulle Ikeasta. :)

      Poista
  3. Aiheeseen liittymätön kysymys; vaikuttaa että käytät aika paljon todella korkeita korkokenkiä, niin tuli mieleen että kuinka pitkä olet? Itse ihailen aina superkorkeita korkkareita, mutta olen huiman pitkä sellaisten kanssa niin vähemmän uskaltaa käyttää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu käytän korkkareita aika usein, olen 158cm pitkä eli aika lyhyt kylläkin. :) Korkkarit vaan rohkeesti jalkaan vaikka varressa olisikin enemmän pituutta, elä välitä mitä muut ajattelee! ;)

      Poista
  4. Sul on ihhaaaaanaaat posket!! <3 (tai poskiluut miten sen nyt ottaa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, olipas suloinen kehu, kiitos!! <3 :D

      Poista
  5. Beautiful photos! Nice blog you have, love your taste!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...