sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Inspiration Blog Awards

Siis tuhannet kiitokset kaikille teille, jotka äänestitte minua Inspiration Blog Awardseihin ehdolle, kiitos! Vau! Olen todella otettu siitä, että blogini nimi keimailee siellä Muotiblogit-kategoriassa ehdolla. Siellä joukossa on myös todella tunnettuja, suuria ja muitakin mielettömän hienoja blogeja kisailemassa äänistä, on siis niin suuri kunnia saada olla siellä mukana. Omat voitto-mahdollisuuteni ovat kylläkin varmasti hyvinhyvin minimaaliset, mutta arvostan ja iloitsen jokaikisestä äänestänne enemmän kuin uskottekaan. Jos siis tunnet inspiroituvasi juuri minun blogistani ja mielestäsi blogini ansaitsisi voittomahdollisuuden, niin äänestä minua! :) Kiitän kaikista äänistänne jo etukäteen, jotka annatte minulle! 

Äänestää voit täällä! Jozella-blogini löytyy siis tuolta Muotiblogit-kategoriasta. Äänestysaikaa on 10.11 asti ja kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan lippupaketteja Inspiration Blog Awards -blogijuhlaan.






Ps. Myöhemmin tänään tulossa postausta meidän eilisistä Halloween-partyistä, pysykää kuulolla. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...