perjantai 25. lokakuuta 2013

Rainy day


Nahkatakki, farkut ja pipo/ Ginatricot, T-paita/ New Yorker, Neuletakki/ H&M, Kengät/ DinSko, Laukku/ Ostettu Turkista


Heippa kaikille! Toivottavasti on ollut hyvä viikko teillä tähän asti. :) Tänään töissä yks asiakas (vanhempi ronski mies) puhu mulle aika törkeesti, ilman mitään erikoisempaa syytä. Palvelin ihan tavalliseen tapaan ystävällisesti jne, mutta tämä vaan nakkeli mulle ilkeällä sävyllä kommentteja. Miksi pitää pilata toisen päivä tahalleen ja aiheuttaa pahaa mieltä? Nooh... Tuommoisilla hetkillä sitä kyllä miettii, että ei se asiakaspalvelu aina kyllä mitään ruusuilla tanssimista ole. Mutta enimmäkseen kyllä palkitsevaa. :) Empä kuitenkaan kauaa asiaa murehtinut, kun kello löi jo kuusi ja pääsin kotiin. ("Päivän tiivistetyt kuulimiset, heh.")

Jaa se ois taas huomenna perjantai ja aika sanoa hyvästit tälle tukalle! Vähän jänskättää uusi ilme tähän päähän, mutta odotan sitä kyllä innolla! Olen niin kyllästynyt tähän väriin ja muodottamaan malliin, että nyt on todellakin aika tehdä jotakin uutta. Uusia pidennyksiä mulle ei vielä laiteta, vaan värjätään ensin mun omat hiukset ja katsotaan sitten lopulliseen väriin sopivat pidennykset. Ai että, en malta odottaa! Haluan tuota mun omaa tyveä hiukan vaaleammaksi ja tasaisen suklaanruskean värin koko päähän. Haluan myös kerrostuksia hiuksiini, jotta lopputulos olisi ilmavampi ja tuuheamman näköiset hiukset. Nykyään tämä on vaan tasainen lätty ja hankala laittaa. Mutta huomenna sen sitten näkee millainen tulee, laittelen kuvia sitten tännekin! :)

Hmm mitäs muuta mulla oli mielessä... Ainiin! Halloweeniahan mää odotan riemusta pinkeänä! :) Oon suunnitellut jo kaikenlaista jännää tarjottavaa ja rekvisiittaa! Halloween-kemut järjestetään siis meillä ens viiikon lauantaina ja toivon, että seuraava viikko menis nopeeta! Ihan huippua järjestää taas kunnon teemapirskeet ja hauska nähdä, miten porukka sitten panostaa pukeutumiseen. Tänään kävin hankkimassa jo ensimmäisiä tarvikkeita Halloweeniksi hihii... Mites teillä? Joko olette kovasti jo suunnitelleet omia Halloween-bileitä? :)


14 kommenttia:

  1. Meilläkin on halloween-pippalot ;) mielenkiinnolla odotan sitä postausta sulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee siistiä! ;D Minäkin odotan innolla, että pääsen tänne sitten kuvia laittelemaan meidän halloweenista! :)

      Poista
  2. aivan ihana asu, näytät niin superkauniilta <3 Oon kade noista halloweenbileistä, vitsi niist tulee varmaan upeet kun emäntäkin on jo noin innoissaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia hirmuisesti!!<3 :) Heheeh, mikset pidä halloween-bileitä itsekin? ;)

      Poista
  3. Ihanan rento ja kiva style. Olet niin kaunis.

    VastaaPoista
  4. Sulla on aivan ihana tyyli! :)

    XX Enni

    VastaaPoista
  5. tykkään hurjasti tästä asusta !

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...