keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Hiusvärinspiraatiota (ja omia hiustyylejä vuosien varrelta)

Hei noniin! Päätin lätkäistä tähän näin hiusinspiraatiokuvien kaveriksi kasan ikivanhoja, huonolaatuisia ja suorastaan karmeita teinikuvia omista hiustyyleistäni vuosien varrelta. Apuaaa, mää ehkä kadun tätä myöhemmin, mutta annetaan palaa nyt vaan! :D Kaikkihan me ollaan joskus oltu teinejä. :D Mulla on ollut monenlaisia hiusvärejä, punaruskeaa, kultakuparia, violettia, mustaa, jopa sinimustaa, tumman ruskeaa, vaaleanruskeaa, raitoja...Harmi vaan, kaikista mulla ei ole kuvia, mutta ehkä parempi niin.

Haluaisin tällä hetkellä mun hiuksista vaaleat raidat pois ja ehkä myös tämän liukuvärjäyksen kokonaan. Joku yksivärinen suklaanruskea voisi olla kiva. Vai tummempaa? Vai ehkä sittenkin vähän vaaleita raitoja sekaan? Pitäisiköhän tehdä kerrostuksia enemmän? Tässä julkkisten ihania hiusvärejä, joista pidän.



Hahaaah, huvinvuoksi sitten niitä mun omia hiusvärejä, joita on ollut...


 Hyyi siinä oli vaikka minkä näköistä babyface-kuvaa öö vuodesta 2005 tai 2006 lähtien? En ole kyllä aivan varma, mutta joo...:D

 

Nämä ovat sitten vuodelta 2010 lähtien. Minun silmääni miellyttää tuo tumma liukuvärjäys tällä hetkellä, noiden latvojen väri on aika perfecto. Sitä voisin lähteä kaavailemaan tästä nykyisestä väristä ja vaalentaa myös ehkä tuon tyven samansävyiseksi. Eihän sitä tiedä, jos sitten kesäksi laittaisikin vähän vaaleampaa taas. Mitäs te olette mieltä, mikä sopii parhaiten? :)

8 kommenttia:

  1. Tollanen tummanruskee sopii sulle hyvin, mikä sulla on ekan kollaasin 8 ja 10 kuvissa, siis jos kuvia katotaan vasemmalta oikeelle aina joka rivillä. :)

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään ihan hirveesti sun hiuksista nyt, mutta itellänikin oli liukuvärjäys aika vaaleilla latvoilla niin alko kyllästyttää - joten ymmärrän sun fiiliksen täysin :D Ja oon samaa mieltä, toi tumma liukuvärjäys miellyttää munki silmää kaikkein eniten (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kaikkeen kyllästyy aina jossain vaiheessa. :D Kiitos!<3 :)

      Poista
  3. Nice hairstyles! I love them!


    http://blondieanchors.com/2013/09/18/pure-red/

    VastaaPoista
  4. Tumma ja toi mustanpuhuvakin on upeita värejä sulla! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...