maanantai 26. elokuuta 2013

Flower top

Heippa murut!

Niin se on taas viikonloppu hiipumassa pois. Toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu! Minulla ainakin on ollut, mutta hiukan vaan poikkeuksellinen ja rankka. Lauantaina vietettiin meidän luona tyttöjen kanssa iltaa ja viimein näin kahta ihanaa tytsyä pitkästäpitkästä aikaa. Jatkettiin vielä iltaa tanssimaan keskustaan. Viime yön alle kolmen tunnin yöunet levänneenä aamulla aikasten raahauduin sitten torille kirppistelemään, mutta onneksi tuli mahtavan aurinkoinen tästä sunnuntaista, niin siitä sai kyllä kunnon piristysruiskeen. Kauhea väsymys on kuitenkin vaivannut tätä päivää, mutta kohta kömmin nukkumaan. 

Viikonloppuna mulla oli hyvin kesäistä asua päällä, vaaleat pastellinsävyiset housut ja tämä niiiiiin ihana Sheinsideltä saatu toppi, johon olen aivan rakastunut. Erityisesti viime aikoina olen haalinut kukkakuosisia vaatekappaleita, sillä tykkään niistä tosi paljon. Tämä toppi on malliltaan korseletti ja istuu kivasti päällä, takana vetoketju ja joustava selkämys. 

Minä olen sitä mieltä, että kesä jatkuu virallisesti aina elokuun loppuun, siksi en vielä luovu kesäpukeutumisesta vielä ainakaan viikkoon (vaikka välillä on jo aika kylmä). Vaatekaupat ovat jo pullollaan syksyisiä neuleita ja tummia värejä, mutta ne saavat siellä vielä hetken odottaa ainakin minua. Sitten minäkin olen jo valmis hyväksymään kesän loppumisen kun alkaa syyskuu. 

Toppi/ Saatu Sheinside:ltä (sold out), Neuletakki/ H&M, Housut/ Vero Moda, Kengät/ DinSko, Laukku/ Ginatricot


Nyt mää kömmin oman kullan kainaloon, öitä. :)


Sis. yhteistyökumppani Sheinsiden sivuille mainoslinkkejä

16 kommenttia:

  1. Tuo toppi on aivan jumalaisen hyvännäköinen sun päällä! Istuu täydellisesti :)

    http://shesbadtothebone.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana toppi ja sinä! :) haluaisin niin kovasti pitää tuollaisia toppeja, mutta mun etumus ei koskaan mahdu niihin ja sit näytän aivan karsealle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon, ihana anonyymi! :) Joo mullapa meinaa joskus olla vähän sama ongelma ton tyyppisten toppien kanssa, mutta tämä onneksi istuu aika hyvin. :)

      Poista
  3. Minä aloitin jo toisella jalalla syksyn vieton, mutta toinen vielä sitkeäti pitää kiinni kesästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, kiva etten ole aivan ainokainen, joka pitää vielä kynsinhampain kiinni kesästä. :D Kohta kait se on pakko luovuttaa. :D

      Poista
  4. Tuo toppi oli kyllä niin nätti!

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva blogi sulla, taidan jäädä lukijaksi:)! Kalevan jutun kautta tänne eksyin:] ois mukava saada jonkinlaista hiustenlaitto- ja meikkivideota:)? sulla on siis pidennykset? Oisko kuvaa omasta tukasta ja ohjeita sen laittoon? Kaunis olet!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Hei kiva juttu, että löysit, jää ihmeessä lukijaksi! :)

      Joo mulla on hiustenpidennykset ja videota on tulossa pikapuoliin, kunhan saan tekniikkapuolen hoitoon! :) Aion jatkossa tehdä myös enemmän niitä hius- ja meikkipostauksia ja myös videoiden muodossa, joten kannattaa jäädä seurailemaan tulevaa. :) Tarkoitatko kuvaa hiuksistani ilman hiustenpidennyksiä? Voin kaivaa arkistoiden kätköistä jos löytyy! :D

      Poista
  6. Kaunis nainen..upea suoraan sanottuna :) jään kyllä blogin lukijaksi :) T. oulun mies

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon, mukava kun jäät lukijaksi! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...