tiistai 2. heinäkuuta 2013

Hello July

Huomenta ihanat! Olen tässä töihin just valmistautumassa ja ajattelin tulla näyttämään pikaisesti nämä pari kuvaa meidän Turkin matkalta maistiaisiksi, sillä illalla olisi tarkoitus julkaista taas matkapostausta! Näissä kuvissa on meidän viimeinen ilta Sidessä ja päälläni mulla on viime kesänä hankittu mekko, jota nyt pidän ensimmäistä kertaa. Tuo kultainen vyö ei kuulunut mekkoon, mutta passaa täydellisesti sen kanssa! Palaillaan taas illalla (toivottavasti), mukavaa päivää murut! Pus

Mekko, vyö ja kengät/ H&M, Laukku/ Ginatricot, Korvikset/ Seppälä

Ps. Voi että mulla on sitten niin ikävä takaisin tuonne! Ette uskokkaan...

7 kommenttia:

  1. Moi! Löysin sun blogin toissapäivänä, enkä oo vieläkään ehtiny alkuun, koska oon jokaista kuvaas kattonu ihaillen, sillä oot niin kaunis, ihanat hiukset, ja upea tyyli - ilmankos työskentelet vaatetusalalla ;) Sain pukeutumiseen paljon uusia ideoita ja vihdoin sain aikaiseksi laittaa oman blogin pystyyn. Mulla on kauan ollut tietyt blogit, joita oon katttonu jopa monta kertaa päivässä. niihin on vähän jo ehtiny kyllästymään, ja oon halunnu saada uusia tuulia. joskus kun etsii uusia blogeja, niin turhautuu koska tuntuu ettei niitä löydy. oon niinkin pinnallinen, että jos bloggaajan pukeutuminen miellyttää, mutta ei naama, niin en jaksa seurata. mutta sä oot ihan sairaan kaunis ja ihana tyyli! blogisi nousi heti ykköseksi, kiitos tästä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi hyvätavaton miten ihana kommentti!! :)Piristit niiin paljon mun päivää, kiitos hurjan paljon! :) Ihanaa kuulla, että tykkäät blogistani ja tyylistäni, tsemppiä sulle kovasti uuden blogisi kirjoitteluun! :)

      Poista
  2. Sä vaan hallitset pukeutumisen ja asu kun asu näyttää hyvältä sun päällä! Oot lemppari mun bloggaajista ja ootan aina innolla sun postauksia :)

    Mulla oli sellastakin että voisitkohan jossakin vaiheessa tehä postauksen Turkin ostoksista? :) ite lähössä niin näkis vähän mitä sieltä voikaan löytyä!

    Oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia ihana Jentsu, huippua kuulla!<3 :)

      Joo ehdottomasti teen, postaus on tuloillaan! :) Ite en vaan kauheesti shoppaillut siellä mitään, mutta kerron kyllä Siden shoppailumahdollisuuksista. :)

      Poista
  3. www.melba.se, for you?

    VastaaPoista
  4. Heippa! Blogisi on ihan huippu,kiitos siitä ja jatka ehdottomasti samaan malliin :) Sinulla kun on silmää ja taitoa yhdistellä asusteita jne. olisi aika kiva juttu saada postaus, jossa stailaat jonkun muun kuin itsesi ja kerrot miksi mitäkin stailattavalle valitsit ja mikä tuo parhaita puolia esiin jne. Sinulla kun on taitoa, niin jospa tällainenkin oppisi jotain, itse kun en juuri osaa mitään yhdistellä ;D Jokatapauksessa, teet aivan ihanaa blogia ja seuraavaa postausta odotan jo innolla!
    Hyvää ja mielettömän ihanaa kesän jatkoa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, kuulostaapa hauskalta idealta, ehdottomasti teen tuollaisen postauksen! :) Kunhan vaan joku suostuu stailattavaksi.. ;) Kiitos paljon ihanista sanoistasi!<3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...