perjantai 5. heinäkuuta 2013

Black Retro Style Lace Shorts

Heippa! Lupaamani Turkki-postaus nyt vähän viivästyi, pahoitteluni siitä! Hyi hyi minua. Se on kuitenkin pian tulossa! :) Päivät ovat olleet pitkiä ja kaikenlaista puuhaa on riittänyt. Ensimmäinen työviikko loman jälkeen alkaa olla takana päin, tämä päivä vielä ja sitten alkaa viikonloppu! On mukavaa olla taas töissä! En kuitenkaan malta odottaa huomista tyttöjen iltaa...:) 

Mutta katsokaapas näitä syötävänsöpöjä retrotyyppisiä pitsishortseja, jotka SheInside minulle lähetti! Oijjoij, nämä ovat kyllä niin ihanat. Mulla olikin vaatekaapissa mustien shortsien kohdalla ammottava aukko, nämä paikkaavat sen nyt täydellisesti! Samanlaiset pitsishortsit löytyy täältä. 

Shortsit saatu yhteistyökumppani SheInsideltä.


Ihanaa alkavaa viikonloppua!



Sis. mainoslinkkejä

10 kommenttia:

  1. Aivan ihanat! <3 Miten ka SheInside yhteistyökumppaniksi pääsee oikeen mukaan? Tuntuu nimittäin, että suurin osa bloggajista saa valtavasti kyseiseltä nettisivustolta itselleen vaikka mitä ihanaa <3 Mä oon meinannut tuolta tilata, mutten arveluttaa pääseekö ne koskaan perille asti :D

    Ihanaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä todellakin ne vaatteet perille tulee, suosittelen tuolta tilaamaan! :) Oiskohan toimitusaika noin viikko-kaks. Yhteistyökumppanuutta voi vaikka ihan itse kysyä nettisivustolta. :)

      Ihanaa viikonloppua sinullekin!<3

      Poista
  2. Vau, todella tyylikkäät nuo shortsit!! :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Koska teet turkin matkakuvista part 2? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon parhaillaan sitä tekemässä, se on tulossa, anteeksi viivästyminen!! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...