tiistai 7. toukokuuta 2013

Wanties!

Moikka tänne blogiin! Onko hyvin lähtenyt viikko käyntiin? :) Miten teillä meni viikonloppu? Mää sairastuin viikonlopuksi, siispä jouduin vaan löhöilemään kotosalla, enkä oikeastaan tehnyt juurikaan mitään. Minä kun luulin, että oon kaikki kevät-flunssat, yms. muut virukset päässyt ohittamaan jo tälle kevättä, mutta ei, hah! Kuinkas ollakaan, tässä sitä taas ollaan, ääni käheänä, kurkku kipeänä ja lämmöt mittarissa.

Kun mulla ei nyt ollut viikonlopulta mitään kummosempaa kuvamateriaalia, niin sain viimein tehtyä tämän postauksen, johon kokosin kaikki mun tämän hetken hankintalistalla olevat vaatteet ja asusteet. Eli tällaisia juttuja mää tällä hetkellä niiiiiin haluaisin :





1. Ihanan siro ja kesäinen toppi spagettiolkaimilla! Tämä klassinen toppi kävisi niin arkeen kuin juhlaankin. Toppi Zarasta, täältä! 2. Vaaleat farkut kuuluu kesään ja tällaiset täydellisesti istuvat simppelit farkut täytyy saada! Farkut Ginatricotista, täältä! 3. Olen jo pitkään halunnut statement-kaulakorua, koska sillä saisi asulle kuin asulle aivan uuden ilmeen! Olen yrittänyt etsiskellä sellaista, jossa olisi neonkeltaista väriä. Vielä en ole löytänyt sopivaa! Yhdistäisin esim. ihan perus t-paidan kanssa. Kaulakoru TopShopista, täältä! 4. En tiedä mikä kumma siinä on, mutta olen tällä hetkellä niin ihastunut neonkeltaiseen! Siksi haluaisin ihanan pirteän neuleen/puseron tässä värissä. Tällä ainakin erottuisi kauas! Pusero Nelly.comista, täältä! 5. Tarvisin uuden mustan isohkon laukun arkikäyttöön, kun tämänhetkinen laukkuvanhus on rikki. Tässä olisi täydellinen yksilö! Laukku Zarasta, täältä!

6. Haluaisin niiin kovasti värilliset aurinkolasit, mieluiten tällaiset siniset! Olen niin ihastunut, nämä olisi niin kivat kesällä olkihatun parina! (näköjään Nelly.comiin on tullut Ray Baneja, ei yhtään hullumpaa!) Aurinkolasit Nelly.com, täältä! 7. Mustalla maxihameella sais mukavaa vaihtelua farkuille! Mulla olis vaikka kuinka monta kivaa asua mielessä, jossa voisin käyttää tällaista hametta. Hame Bubbleroom.fi:stä, täältä! 8. Yhä useammin ja useammin harmittelen monienkin asujeni kohdalla, että miksi ihmeessä en vielä omista tämän tyyppisiä kenkiä?! Ajattomat, klassiset ja toimisivat niin monien erilaisten asujen kanssa. Mulla olis käyttöä mustille ja beigeille tämäntyyppisille nilkkureille. Beiget nilkkurit Nelly.comista, täältä ja mustat Bubbleroom.fi:stä, täältä 


9. Kesäksi olisi niin kiva joku lyhyt korsettitoppi, jota voisi pitää korkeavyötäröisten shortsien ja hameiden kanssa, oij! Tämä leokuvioinen ois just passeli! Toppi Nelly.comista, täältä! 10. Hempeä sifonki maxihame sopisi juurikin noiden lyhkästen toppien kaveriksi. Haluaisin vaalean beigen/roosanvärisen hamosen! Hame Topshopista, täältä! 11. Tyylikäs valkoinen peplum-toppi pelastaisi minut takuuvarmasti monessa eri vaatekriisi-tilanteessa, joten se on aivan pakko saada! Peplumtoppi Nelly.comista, täältä! 12. Mustat tekonahkaiset hameet epäsymmetrisillä leikkauksilla ovat alkaneet kiinnostaa minua ja sellaisen kovasti nyt haluaisin! Käyttäisin sekä arjessa, että juhlassa. Nahkahame Nelly.comista, täältä! 13. Piikkejä piikkejä, rakastan piikkejä! Tämän rannekorun olen halunnut jo kauan. Rannekoru Topshopista, täältä

14. Joku kiva beige laukkukin olisi ihana..Varsinkin pastillisävyisten vaatteiden kanssa! Beige laukku Zarasta, täältä! 15. Boyfriend-farkutkin ovat olleet mulla himotuslistalla varsin kauan aikaa, enkä vieläkään ole saanut niitä hankittua! Yhdistäisin esim. näyttävien korkkareiden ja simppelin t-paidan kanssa. Farkut Nelly.comista, täältä! 16. Kesäkamuiksi mää haluaisin tällaiset söpöt valkoiset tennarit paksuilla pohjilla! Niin ihanat! Kengät Nelly.comista, täältä!


17. Kuumimmat mekot mun omaan makuuni ovat tällä hetkellä peplum-mekot! Tässä olisi täydellisiä yksilöitä! Mekot Nelly.comista, täältä! 18. Mikseipä vielä neonkeltainen pikkulaukku? Kiva väripilkku asuihin! Laukku Zarasta, täältä! 19. Kesäksi upeat Leviksen vintageshortsit näyttävillä niiteillä koristeltuina! Onko parempaa kesävaatetta olemassakaan? No ei todellakaan! Farkkushortsit Coal N Terry Vintagesta, täältä!  20. Uudet pirtsakat amerikanlippu-kuvioiset bikinit korostamaan rusketusta rannalle!

Biksut Nelly.comista, täältä! 21. Sporttiset tarralenkkarit koroilla ovat olleet jo pitkään hankintalistallani! Hauskat ja rennonnäköiset, sopisivat kivasti vaikka farkkushortsien kanssa! Kiilakorkotennarit Nelly.comista, täältä! 22. Klassinen bleiseri/jakku beigen värisenä olisi luotettava valinta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Kaipailen tämän väristä bleiseriä kaappiini! Bleiseri H&M:ltä, täältä! Hauskat raidalliset farkut ovat supermuodikkaat tänä keväänä! Himottaisi niin paljon tällaiset rohkeat pöksyt kaappiini saada. Farkut Topshopista, täältä!


Huh! Aika lista kaikenlaista. Löytyikö sieltä kenties jotakin samaa, mitä sinäkin haluaisit?:) Mukavaa viikkoa, puss!



Sis. mainoslinkkejä

8 kommenttia:

  1. kaiken huolisin, yllättäen :DD sä oot kyl niin muotitietoinen ja tiiät et mitä on tulossa nyt kesällä muotiin! <3

    VastaaPoista
  2. Noi ray banit pistin viikko sit tilaukeen.Pitäis olla tänään postissa.Oli vaikee päätää minkä väriset haluisin ,kun niitä oli vihreänä ja punasena myös.
    En voisi kuvitellakaan muuta merkkiä.Ray banit sopii hyvin mun kapeille kasvoille.
    Tuntuu että muu malli ei oikeen sovi minulle.
    Neon keltanen on ollut minukin hankinta listalla toisn vaan lompakko tai kenkä muodossa.
    Ensimäinen beige toppi on ollut hankinta listalla kauan paitsi mustana.
    Nellyltä pitäisi tulla myös se.
    Saas nähdä sopiiko se malli minulle,kun olen jo aika monta toppia palauttanut.

    Sulla on kyllä todella hyvä maku vaatteissa,mutta ei se kyllä yllätyksenä tullut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sulla näyttäs olevan vähän samanlainen maku kuin mullakin ;)

      Poista
    2. Olen sanonukki mun miehelle ,että netissä on yks tyttö mikä on kun minä paitsi tumma ja nuorempi. :D
      Nii no on meile sekin ero että sinä osaat leipoa.
      Ruokaa osaan laittaa melkeen mitä vaa mitä pyydetään,mutta leipoinen ei onnistu millään

      Poista
  3. Voi ei, mitä kaikkea ihanaa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...