tiistai 7. toukokuuta 2013

No ne hiukset

Hiuksistani tulee aika paljon teiltä kyselyjä, siispä nappasin kamerani mukaan kampaamokäynnilleni toissa viikolla, että näette vähän tarkemmin tätä pidennystekniikkaa mikä mulla on. Tämä kampaamokäynti oli ensimmäinen "huolto" näille pidennyksille, eli nyt nostettiin noita teippejä ylemmäs, kun ne oli kasvaneet aika pitkälle omien hiusten mukana. Nämä pidennykset on ollut mulla jostain helmikuusta asti. Tämän hetkiset pidennykset on 60cm pitkät, mutta leikattiin niitä nyt vähäsen. 

Olen kokeillut pidennyksissä joskus aikaisemmin letti/ompelutekniikkaa sekä sinettejä, mutta mun mielestä teipit on kaikista parhaimmat. Hiukset on tilattu Hairiumista, sieltä saa laadukasta aitohiusta ja niiden teipit on tosi ohuet ja huomaamattomat. 

Hiukset laitatan aina mun kaverilla Nooralla, Studio Primaverassa. Ihana, rauhallinen paikka ja todella ammattitaitoista porukkaa, kannattaa käydä tuolla kaunistautumassa kaikki oululaiset ja miksei muutkin! :) Napattiin Nooran kanssa kiireessä ihan tosi nopeesti kuvat hiusten väristä ja noista teipeistä huollon jälkeen. Tältäpä ne näyttävät! 

Ouh karmee juurikasvu, mutta ei anneta sen häiritä. :)


Löytyykö myös teiltä jollakin hiustenpidennykset? :) Jos löytyy, niin kerro mistä ne on ja millä tekniikalla, mua kiinnostaa! :)


26 kommenttia:

  1. näyttää hemmetin hyvältä!! upeet hiukset <3

    VastaaPoista
  2. Hairiumin tukka on ihanaa laadultaan, mutta on myöskin hintavaa :/

    Mun päähän laitetaan tässä lähipäivinä rapunzelin teippipidennykset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa siistii! :) Joo no se on kyllä aivan totta.

      Poista
  3. mielettömät hiukset!! En muuten oo aikasemmin edes tajunnut että sulla on pidennykset!:)

    VastaaPoista
  4. Löytyy tällä hetkellä myös 60cm ,laitan joko ompelulla tai pinneillä (enkä tarkota klipseillä)vaikeaa selittää :) vaikka myös niitäkin käytän jos haluan käyttää ihan muutaman tunnin.Laitan pidennykset itse ja poistan itse.
    En käytä pidennyksiä läheskään koko ajan.

    Olen harkinnut 50cm pidennyksiä seuraavaksi.
    Jotenkin tuntuu että 60cm on ihan liian pitkät tai sitten kaipaan vaan vaihtelua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko sun luonnollinen väri vaalea?

      Poista
    2. Aijjaa okei, minä en kyllä jaksaisi itse pidennyksiä laittaa. :D Mun luonnollinen hiustenväri on maantienharmaa tai siitä vähän vaaleampi. :)

      Poista
  5. Kiva olisi tilata tuolta Haiurimilta pidennykset ! Saisitkohan sä lukioille jonkun alennuskoodin sieltä ;)

    VastaaPoista
  6. Mulla on Rapunzelilta Quick&Easy- teippipidennykset. Aiemmin mulla oli puoltoistavuotta sinetit, mutta kun aloin opiskella niin ei ollu enää varaa käydä niitä kampaajalla laittamassa. Teipit saa helposti päähän kaverin (tai poikaystävän :D) avustuksella, nää helppo ottaa pois ja nää sulautuu mun hiustenväriin täydellisesti, joten oon ollu ihan tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, kiva kuulla, että oot tyytyväinen hiuksiisi! :) Mää en niin välittänyt sineteistä, ne menee niin helposti ihan kunnolla takkuun. :D Mutta teipit on tosiaan kyllä helpot laittaa ja poistaa.

      Poista
  7. Rapunzel of swedenistä hiukset ja teipit löytyy! :) tästä piakkoin lähden kampaajalle päin niitä uudestaan laittamaan! (omilla hiuksilla oli hengähdystauko)

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa, minunki pitäis malttaa jossain välissä pitää omille hiuksille hengähdystaukoa pidennyksistä! :D

      Poista
  8. Mä oon sanonu (tai no kirjottanu :) näin aikasemminki, mutta teen sen taas.. sulla on maailman kaunein tukka !!

    VastaaPoista
  9. Kauniit hiukset :) Mulla on sinetit päässä jo neljättä kuukautta, aika alhaalla on jo mutta ainakin kiitettävästi pysyneet! Seuraavaksi ajattelin koittaa teippejä vaikka sinetit ihanan helpot onkin ja oma tukka on hyvässä kunnossa kun oon käsitellyt vain pidennysten latvoja. malttamattomana odotan että saan uudet teipit päähäni :) Kuinka pitkät sun omat hiukset on? Tosi hyvin sulautuu tuo pidennys sun omien hiuksien sekaan! Mitä teippiä käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo suosittelen kyllä kokeilemaan teippejä, itse en kyllä palannut enää sinetteihin, kun ekan kerran kokeilin teippejä. :D Ainakin mulla ne sinetit takkuuntuivat tosi helposti.

      Mun oma tukka ylettää suurinpiirtein rintojen kohdalle, mielestäni sen pystyy myös huomaamaan tuosta ekasta kuvasta, missä mun oma tukka menee. :) Teipistä en osaa sanoa mitä se on, kun mun kaveri hankkii sen. :D

      Poista
  10. mulla on rapunzeliltä klipsit :) sulla on tosi kivat hiukset! mitä noi pidennykset tykkää tosta dippivärjäyksestä? itteekin sillon tällön houkuttais meinaan, mutta en oo uskaltanu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! :) Noita pidennyshiuksia ei oo värjätty ollenkaan, muuten kuin ihan vähän tuota juurta, samalla kun oon värjännyt omien hiusten juuren. Mulla on päässä kahta eri väristä pidennystä, niin se näyttää, että latvat ois värjätty vaaleemmaksi. :)

      Poista
    2. okei, kiitos selvennyksestä! :)

      Poista
  11. ihanat hiukset, wauwauwau!! :)<3

    VastaaPoista
  12. Mulla on sinettitekniikalla tällähetkellä ja oon myös kokeillut useat tekniikat läpi, teipit ja sinetit ollu lempparit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne taitaakin olla yleisimmät tekniikat mitä käytetään. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...