maanantai 8. huhtikuuta 2013

Bile-asua

Lauantain asukuvatkin sitten vielä tähän heti perään! Koko mustaa ja pitsiä. Kaivoin nuo korkeavyötäröiset shortsit jostain kaapin perukoilta, ainakin pari vuotta vanhat, mutta kumma kyllä ei oo tullut pidettyä. Ne on kyllä tosi kivat, nyt aion ottaa ne kunnolla hyötykäyttöön! :) Tämän asun kanssa mulla oli beige pikkulaukku, mutta se tällä kertaa unohtui kuvasta. :)

Bleiseri ja pitsitoppi/ H&M, Shortsit/ Nelly.com, Kengät/ Jeffrey Campbell

Mitäs tykkäätte mun bileasusta? 

24 kommenttia:

  1. Tosi kivalta näyttää toi koko musta asu! :)

    VastaaPoista
  2. Ootpas kaunis ja ihana bileasu:)!!

    VastaaPoista
  3. Nätti olet.Asu on muuten tyylikäs,mutta en tykkää shortseistä.
    Jos ne olisivat hieman väljemmät niin lämpenisin niille.
    Iso peukku sulle kun jaksoit jonottaa tossa asussa :)
    Itse kun olin päälle 20 niin päätin etten jonotta baariin ,kun asuni olivat samantyylistä mitä sulla on nytten päällä.
    Joten sain vipin XD eipä tarvinnut jonottaa.
    Nyt kun en käy enää baareissa kovinkaan usein niin joutuu jonottaa.Tosin menen baariin yleensä silleen etten joudu paleltumaan pakkasessa.
    Kesällä voinki harkita pysyä jonossa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Joo vippi ois ihan jees kyllä. Mutta eipä mullakaan kovin usein tule käytyä baareissa nykyään, niin samapa se. :)

      Poista
  4. upea asu :) mun mielestä toi shortsi yhdistelmä toimii! toi sun meikkiskin on muuten aivan ihana..ootko rajannu ihan koko silmän? Jos oot niin miten ihmeessä saat ton sisäkulman noin siististi? :D mulla levii se aina liian tummaksi/leveeksi ja sit oon pandan näkönen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) En ole ihan koko silmää rajannut. Yläluomiin oon tehnyt kunnon rajaukset, mutta alaluomiin en. Oon vaan laittanut reippaasti ripsiväriä, niin näyttää että ois rajaukset myöskin. :D

      Sisänurkatkin saa siististi rajauttua ohutpäisellä eyeliner-tussilla, mulla on tällä hetkellä käytössä Maybellinen Master Precise, se on tosi hyvä! :)

      Poista
  5. Sulla on ihan valtavan kiva tyyli ja rakastan sun hiuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu, kiitos paljon Ina! :)

      Poista
  6. ooot ihan tajuttoman kaunis! onko sulla instagrammia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh, voi kiitos paljon! :) Ei mulla oo instagrammia :(

      Poista
  7. Upeaa! :) Kaunis meikki myös ja olen niin rakastunut noihin sun hiuksiin! (saa hiukan ikävöimään omia tummia takasin;)

    ♥ jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu, paljon kiitoksia Jenni! :)

      Poista
  8. Oi noi sortsit on ihan sairaan kivat:-)!

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Tekisin mitä vaan jos saisin sun kauniin ulkonäon itelleni! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No et kai nyt sentään :D Mutta kiitos ihanasta kommentista!<3 :)

      Poista
  10. although i don't understand your language, I love your style! Very pretty hair too.

    www.nerdlybeautiful.blogspot.com

    Xxx

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...