torstai 7. maaliskuuta 2013

Toimiva arkiasu

Heippa! Miten on viikko sujunut? :) Huomenna on taas perjantai, ihanaa! Täytyy myöntää, että mua vähän harmittaa, kun olen viime päivinä kerennyt niin vähän tänne postailemaan nyyh! Mutta aina ei voi keretä, turha jäädä surkuttelemaan! Oikeastaan tämä koko viikko on mulla tökkinyt jotenkin ihmeen paljon. Varmaan johtuu siitä, kun jokapäiväiset aamutreenit ovat jääneet välistä, niin sillon mielikin roikkuu maassa ja kaikki tökkii. Eikä jaksa mitään. Odotan innolla ensi viikkoa, niin silloin saan startattua taas uuden treeniviikon käyntiin! Mutta kyllä mua rupes jo tänään töissä pikkuhiljaa hymyilyttään kun viikonloppu häämöttää edessä päin. :)

Mää haaveilen nyt kauheesti mökkeilystä. Mulla on ollut koko tän viikon ajan vahva tunne, että pitäis päästä irti arjesta jonnekin kauas korpeen! Hermolomalle. Tekis niin mieli hiihtää ja käyä laskettelemassa. Aurinkokin paistais, ah ois aivan ihanaa. 

Mutta puuterilumista eilisen päivän asuun. Minusta on hauskaa yhdistellä neuleita ja kauluspaitoja keskenään! Niillä saa kivoja ja toimivia asukokonaisuuksia arkeen sopiviksi. Vai mitä mieltä olet tästä: klassista beigeä ja rentoa ruutukuosia yhdistettynä perusmustien farkkujen kanssa? Voin sanoa, että toimii! Juurikin tämä kokonaisuus on ollut minulla ahkerasti käytössä. :)



Sweater, shirt/ Esprit, Jeans/ Ginatricot, Shoes/ Jeffrey Campbell, Bracelet/ H&M


16 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Mä oon hurahtanut myös yhdistelemään neuleita ja kauluspaitoja, näyttää niin hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)Ne todellakin toimii. :)

      Poista
  2. ihana ja toimiva kokonaisuus :) tsemppiä alkavaan treeniviikkoosi!

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, sitä tarvitaan! :)

      Poista
  3. käytätkö aina tekoripsiä? vai onko sulla ripsienpidennykset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripsienpidennykset on. Jotka mää ite laitan. :)

      Poista
  4. täydellinen asu!<3 oot nii superrr kaunis <3

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva asu ja oot aina niin kauniina! :)

    VastaaPoista
  6. Beautiful, simple yet chic

    Please come and check out my latest post if you have a few minutes spare :)

    p.s. I’ve given the blog a bit of a face lift!

    www.fragile-bird.blogspot.co.uk

    Helen

    X

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...