torstai 28. maaliskuuta 2013

Pikamoikat asukuvan kera

Hellouu, tänään me lähetään työporukan kanssa sinne Helsinkiin jee! Mua vähän jännittää! :) Ollaan siis siellä American Carshowssa edustamassa maanantaihin asti. Ihan siistiä päästä kattomaan minkälaiset messut ne on, kun en ole koskaan aikaisemmin käynyt! Ja kiva muutenkin päästä vähäksi aikaa käymään jossain muualla. :) 

Meen nyt vielä tänään töihin ja töistä suoraan kurvataan sitten lentokentälle. Minusta ei nyt kuulu sitten (tai  saattaa kuulua) muutamaan päivään mitään, turha ihmetellä sitten. ;) Facebookissa saatan päivitelläkin jotain kuvia tai kuulumisia, kannattaa seurata sit siellä kanssa, ellet vielä seuraa! :) 


Asukuva tiistaipäivältä. Bleiseri/ H&M, Pusero/ Ginatricot, Nahkahousut ja kengät/ Nelly.com

Nähdään ehkä American Carshowssa, jos satut olemaan paikalla! :) Eipä mulla tämän kummempia, palaillaan taas pian, heippa! 

19 kommenttia:

  1. sitten sitten sitten : DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koko tekstissä oli ehkä kaksi "sitten"iä, älä oo tommone pilkunnussija !:DDDD

      Poista
  2. oi mikä kaunotar ihanuus <3 pidä hauskaa!

    VastaaPoista
  3. Bongasinkin sut messuilta ja kyllä, olit livenä kaunis ja luonnollinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa, kiitoksia! :) Oliko hyvät messut? :)

      Poista
  4. Onko sulla mahollista tehdä instagram tunnusta? Ois kiva seurata sua sielläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minä kyllä haluaisin instagram-tunnuksen, mutta mulla ei ole sellaista puhelinta, jolla sen vois tehä. :/

      Poista
  5. tajuttoman kaunis! :)

    VastaaPoista
  6. Hei kaunis! Kysyisin noista sun pidennyksistä, eikös ne ollut Hairiumista? Itse oon taas pidennyksiä vailla, tilasin edelliset dreamhairista ja ne pidennykset oli suoraan sanonko mistä! Ne meni heti takkuun ja hiuksia irtosi ihan älyttömästi, en suosittele kenellekkään! :/ ootko ollut noihin hiuksiin tyytyväinen, meneekö ne helposti takkuun ja irtoaako hiusta kohtuuttoman paljon? Onks sulla kaks pakettia vai yks? Mietin tässä nimittäin hairiumin ja rapunzelin välillä, että kummasta töaisin 60cm teippihiusta, rapunzelilla sitä hiusta on vähän enemmän, eikä ole kuin noin kympin kalliimpi, mut en sit tiedä laadusta :/? Kivaa alkavaa viikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Joo kyllä Hairiumista oon tilannut ne ja melko tyytyväinen olen niihin ollut. Mulla on nyt ollut ainakin muutamat hiukset Hairiumista. Edelliset hiukset sieltä kesti yllättävän kauan melko hyväkuntoisina, mutta nyt tämänhetkiset pdennykset menevät vähän enemmän takkuun. En tiedä johtuuko se siitä, että mulla ei ole tällä hetkellä käytössä kunnon shampoota ja hoitoainetta, mitkä ois tarkotettu pidennyksille. Tai välillä vaan saattaa sattua kohdalle se vähän huonompi erä sitä hiusta. :/ Rapunzelilta mulla on ollut joskus aikaisemmin, ja niitä en kyllä suosittele ainakaan omasta kokemuksestani! Ne meni mullakin heti hirveeseen takkuun ja niiden teipit on tosi paksut, joita mun päänahka ei kestänyt! Hairiumilla on tosi ohuet teipit, joita ei edes tunne päässä. :)Eikä sitä hiusta irtoa mitenkään kohtuuttomasti.

      Mulla on kaksi pakettia niitä hiuksia, ne riittää koko päähän. Suosittelen ehdottomasti Hairiumia, vaikka onkin vähän kalliimpi, mutta laatuun kannattaa tässä kohtaa satsata! :)

      Poista
  7. Mikä on sun rusketuksen salaisuus? Ruiskurusketus/solkku?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...