tiistai 19. helmikuuta 2013

Today's


Moi. :) Rentoa vapaapäivää olen tänään vietellyt, aamupäivästä kävin salilla ja öö, empä mää sitten muuta erikoisempaa ole kerennyt vielä tekemäänkään. Kauhia kun väsyttää ihan hirveänä! Haluttais touhottaa menemään kaikennäköistä, mutta kun ei vaan jaksa. Taidan nyt tosiaan pyhittää tämän loppuillan rentoutumiselle ja upota syvemmälle sohvan nurkkaan telkkaria katselemaan. 

Eilen tosiaan mulla oli syntymäpäivä, täytin 22 vuotta. :) Eipä juhlittu niitä erikoisemmin, töissä olin päivän ja Janne teki mulle illalla sitten ihanaa ruokaa. Ajattelin pitää sitten jonkin näköiset synttäripippalot ensi viikonloppuna, juhlitaan niitä sitten kavereiden kanssa. En malta odottaa! :)

Tässä vielä kuvia tämän päivän lookista! Jospa huomenna pääsis ottamaan asukuvia pihalla. :)
Pusero/ Siskolta lainattu, H&M, Housut/ Disturb.fi


Jannen kokkaama synttäri-illallinen. Valkosipulikanaa kiinalaisittain, oli superhyvää!

6 kommenttia:

  1. Kiva asu!! :) odotellessa huomista postausta :) piristät aina päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ompa ihana kuulla, ite piristät aina mun päivää!! :)

      Poista
  2. Kiva blogi sulla ja ihanat hiukset! :) Jään seurailemaan!

    VastaaPoista
  3. ihana paita sulla! :) ja sun hiukset!<3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...