lauantai 2. helmikuuta 2013

Early Birthday present

Heeeeiii nyt lähti tilaukseen Jeffrey Campbellin Freda kengät!! Pyysin J:tä tilaamaan nämä mulle synttärilahjaksi vähän ennakkoon ja nyt nämä monsterit ovatkin jo käpöttelemässä luokseni! Ihanaa! Nuo on niin upeat kengät. :)

Huomasin Members.comin sivuja selaillessani, että niillähän on taas tämä lemppari kamppikseni, eli Jeffrey Campbellit jopa -70%! Joten nyt oli todellakin pakko saada edes yhdet kengät! Siis nämäkin Fredat sai oikeesti ihan pilkkahintaan 68,50 eurolla! Oikea hinta näillä on 227,50e. Kauhee shokki-alennus. :D Tai minä ainakin menin ihan shokkiin, kun aikaisemmin olin vain haaveillut näistäkin kengistä, ja nyt sitten oikeesti saankin nämä haaveilemani kengät itselleni tosi halvalla! Tai siis ilmaiseksi, synttärilahjaksi. :) Olis siellä ollut ne Spike-kengät, joita olen vieläkin kauemmin halunnut, mutta ne oli vielä aika kalliit, niin päädyin sitten näihin ennemmin. Happyhappy!

Kannattaa olla nyt todella nopea, jos haluaa saada JC kengät roimalla alennuksella, nimittäin tuo kampanja on voimassa enää yhden päivän!


Nämä Freda kengät löydät täältä! Kaikki alennetut Jeffrey Campbellit täältä!




Jeeeij! Janne ordered a early Birthday present for me! I'm soooooo happy!



Sis. mainoslinkkejä

6 kommenttia:

  1. Jeee, VIIMEIN sait nämä! :D Oot kyllä ainakin haaveilujen perusteella ne ansainnu! Vaikkakin ne tais olla juurikin Spiket, mutta ainakin mun mielestä nämä on aivan yhtä ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee niinpä! :) Haaveilut saa pikku hiljaa jo riittää mulle! :D

      Poista
  2. woah those are some high shoes. they are cool. enjoy your birthday :)

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes they are, I love them!! Thank you! :)

      Poista
  3. Istuin sinä päivänä kun kamppis alkoi kello yksi ni tietokoneen edes ja pistin kahet kengät tilaukseen.. :)
    Huonopuoli on et olen näitten kenkien kans melkeen pään pidempi miehestäni :(

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...