lauantai 5. tammikuuta 2013

Wishes for The Year 2013

Moikka :) Uusi vuosi on startannut jo kivasti käyntiin ja se on tuonut mukanaan uudet haaveet ja tavoitteet kuluvalle vuodelle. Edellinen vuosi mulla alkoi melko ikävissä merkeissä, mutta loppua kohden parani sitten huomattavasti. Toivon ja uskon tosissani, että tämä vuosi olisi parempi! :)

Tässä olisi mun haaveita ja tavoitteita vuodelle 2013! 

Saavuttaa unelmieni vartalo. Aion tosissani ruveta treenaamaan kunnolla ja säännöllisesti, jotta pääsen tavoitteeseeni. Treenaamisen tukemiseksi pyrin myös syömään mahdollisimman terveellisesti, (kuten olen aiemminkin tehnyt) mutta jättämään herkuttelut vähemmälle. 


Tienata rahaa sen verran, että voisin edes joskus ostaa jotain, ihan mitä vain haluan. Olis ihanaa, jos voisi shoppailla huolettomasti miettimättä rahaa.


Blogini kehittyminen. Ikinä ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta toivon, että blogini kehittyisi koko ajan parempaan suuntaan, sekä myös minä itse bloggaajana. Tämä bloggaaminen tulee minulle koko ajan vaan rakkaammaksi ja haluan kirjoittaa tätä vielä pitkään. Hartaasti toivon myös sitä, että te lukijat pysytte jatkossakin mukana. :)


Nähdä itseni suunnittelemat vaatteet kaupoissa. Odotan sitä enemmän kuin innoissani! En ole edes varma onko se tämän vuoden juttu vielä ja miten niiden prosessi edistyy, mutta odotampahan innolla kuitenkin. Vielä en pysty kertomaan mitä olen suunnitellut tai mihin olen suunnitellut, mutta niin vaan olen päässyt tekemään. Koen olevani todella onnekas, kun saan olla mukana jossain sellaisessa, mistä olen aina vain unelmoinut! Kerron sitten tarkemmin kun kaikki tämä on valmista ja oikeasti tapahtumassa. 


Matkustaa jonnekin. Oikeesti ihan minne vaan. Haluaisin niin kokea ja nähdä maailmaa! On jo ollut niin kauan haaveena, nyt olisi varmaan korkea aika ruveta säästämään rahaa.


Olla ihan vaan onnellinen. Se kait se on kaikkein tärkeintä tässä elämässä. Haluan nauttia elämän pienistäkin asioista ja olla iloinen ihminen. Olen onnellinen tälläkin hetkellä, mutta haluan myös tulevaisuudessani olla yhtä tyytyväinen (ellen enemmänkin) elämääni ja itseeni.


Mutta sellasia! Miltäs kuulostaa? :)

Kuvat: Weheartit.com

Minkälaisia tavoitteita ja haaveita teillä on vuodelle 2013? :)

Psst! Muistakaa seurata Jozellaa myös Facebookissa:

6 kommenttia:

  1. Vaikka en tiedä mitä sulla on vaatesuunnittelun suhteen tilanne, niin Ihan MAHTAVAA, että sulla ois siihen mahdollisuus! Niin harva pääsee siihen pisteeseen, kun ei meillä suomessa ala niin kukoista kun jossain muualla. Oon nähnyt joitain sun töitä ja uskon kyllä että joku ovi avautuu sun ammattitaidolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Joo onhan se kyllä ihan uskomatonta olla mukana tuommosessa, en ois ikinä sitä itekään uskonut aikaisemmin! Mutta niin ne vaan unelmat toteutuu :)

      Poista
  2. Ääk, sullehan tulee ihan paineita kaiken toteuttamisessa ;) Mä ajattelin olla lupailematta mitään, eipähän tule ressiä sen suhteen. :D Ehkä päästän itseni liian helpolla, heha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, niin sitä pitää! :D Nooh, en mää aio stressata turhia, töitä noiden eteen pyrin kyllä tekemään, mutta annan kaiken mennä vähän niinkuin omalla painollaan..:D Viime vuonna en luvannut itselleni mitään, joten nyt sitten ajattelin haastaa itseni!

      Poista
  3. Aattelin jos nyt kerrankin saisin itteni oikeesti rantakuntoon kesään mennessä! ja kans pidettyä siinä sitten :) -7kg on lähteny vähä reilussa kuukaudessa kun on vaan laittanu mieliteot kuriin! tästä on hyvä jatkaa , tsemppiä sulle myös tavoitteiden kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja WAU, kuulostaapa hyvältä! -7kg reilussa kuukaudessa on ihan mieletön suoritus! :) Jatka vaan samaan malliin, tsemppiä sullekin kovasti! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...