sunnuntai 6. tammikuuta 2013

HARLEM 23

Jes, nyt mulla on numeropaita! Rakastan tuota puseroa, ostin sen Ginasta! En tajua miksen heti tuota puseroa ostanut kun näin sen ekan kerran, jäin sitä vaan kuolaamaan. Seuraavalla kerralla sitten ostin sen, vaikka ei ollut enää mun kokoja jäljellä. Tyydyin M kokoon, mikä oli mulle tosi iso. Kaventelin sitä vähän itselleni sopivaksi. Mulla on taipumusta ostaa joskus liian isoja vaatteita, jos tykästyn tosissaan johonkin vaatteeseen ja just sitä mun kokoa ei enää ole. Aina kuitenkin pystyy pienentämään jotenkuten.:) 

Tässä siis lauantaipäivän asua!

Pusero, farkut/ Ginatricot, Kengät/ DinSko




8 kommenttia:

  1. Ihana toi paita ja sun hiukset <3

    VastaaPoista
  2. Vautsi oot niin kaunis! Ihanat hiukset ja paita ;)

    VastaaPoista
  3. onko sun omat hiukset noin pitkät vai onko sulla pidennykset?

    VastaaPoista
  4. moikka, ihana blogi sulla. Hei voisitko kertoa miten tuon lookbookin laatikon tai ton widgetin saa tuohon sivupalkkiin :)? kiitos jo etukäteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, itekään en kyllä yhtään muistanu, että miten sen sai sinne, mutta kävin varsin vilkasemassa Lookbookin sivuilta, niin siellä sivun alareunassa lukee widgets niin sitä klikkaamalla saa haluamansa widgetin. Eteen avautuu koodin pätkä, mikä kopioidaan ja liitetään omaan blogiin. :) Helppoa!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...