perjantai 28. joulukuuta 2012

What I got for Christmas

Esittelen teille tässä nyt saamani joululahjat. :)  Sain hyödyllisiä lahjoja, joista olen todella iloinen! 

Ensiksi: sain kauan himoitsemani piikkirintsikat! Nuo on niin siistit ja oon ihan mielissään niistä! Siskolta nämä  upeudet, kyllä se sisko vaan tuntee oman siskonsa tyylin ja tietää mistä toinen tykkää! ;) (Salaisuus: Kävin oikeesti itse itselleni nämä ostamassa siskon pyynnöstä, kun sisko ei kerennyt itse minulle hankkimaan lahjaa. Sisko sitten paketoi lahjan minulle heh! :D Ja sehän kelpasi minulle! Sattumalta löysin nämä rintsikat Spirit Storesta kun etsiskelin itselleni mieluista lahjaa ja olen kyllä superonnellinen näistä! Kiitos sisko! :)

 J:ltä sain hänen itse tekemänsä puisen korurasian. Yksinkertainen ja upea! Nyt saa kaiken maailman killuttimet nätisti järjestykseen. :)
 Äidiltä ja isältä saatiin SodaStream! Tätä olinkin toivonut. :) Tuolla saa tehtyä esim. ihanaa soodavettä ihan milloin vain haluaa. 
 J:ltä sain tuon Ladyshaverin ja tädiltä todella tarpeeseen tulevia hiustenhoitotuotteita ja vartalovoidetta. Todella hyödyllisiä lahjoja! :) 
J:n äidiltä saatiin ihanat Iittalan mustavalkoiset Taika-mukit. Näitä olinkin toivonut ja olen niihin nyt kyllä aivan ihastunut! Kiitos näistä! :) 
Työkaverilta sain söpöjä Oriflamen tuotteita: ihanan tuoksuista suihkusaippuaa, antiperspirantin ja vartalovoidetta. Kiitos vielä näistä ihanuuksista! :)
Sitten sain vielä työnantajilta ihanan pussukan, jossa oli punkkua, suklaakahvia ja raakasuklaata. Aivan ihana lahjapussukka! :)
Lisäksi sain vielä suklaahelmiä, villasukat ja rahaa. 
Kaikki oli mieluisia lahjoja. :) Söpöjä! Ihania!

Mutta en saanut vielä kuitenkaan niitä kovasti toivomiani Jeffrey Campbellin Spike-kenkiä. Hö. Hieman ehkä harmittaa. Mutta ei se mitään, en oikeasti niitä odottanutkaan saavani. On ne sen verran kalliit popot kyllä! Minä ymmärrän joulupukkia, ei silläkään kaikkeen rahat riitä! :) Ehkä sitten ensi vuonna.

Tai nyt mulla on ainakin hyvä syy käydä ne ostamassa itse! ;)

10 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja kaikki, mutta erityisesti kiinnitin huomiota tuohon puiseen korurasiaan!! Aivan upea ja vielä itse tehty :--)

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oon kyllä samoilla linjoilla, tuo korurasia on tosi kaunis! Ja vieläpä läheisen tekemänä, voisko parempaa olla :)

    VastaaPoista
  3. Ooo nam pitääpä tulla käymään teillä maisteleen nuita soodia! Himottais itelläki tuo kone :) Ja ihan yli hianot nuo rintsikat, ihan sun tyyliset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuu vaan, ei olla vielä hankittu mitään makuja vaan! :D Kiitos paljon, eikös olekin!;)

      Poista
  4. nyt on pakko kysyä, vaikka lahjoja ovatkin, mutta tiedätkö mistä nuo "silky sexy hair"-tuotteet on ostettu? olen ostanut niitä jenkeistä mutta en ole suomessa nähnyt missään ja haluaisin mieluusti tietää mistä niitä saisi. tietystikään et välttämättä tiedä kun ovat tosiaan saatuja. :D kiitos kuitenniin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm mielestäni niitä saa aika monistakin kampaamoliikkeistä, ainakin täältä Oulusta tiedän pari :)

      Poista
  5. Mun piti just kysyy samaa kun täällä päin en oo nähny missään :)
    http://pikkukaika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps eli hyvin varustetuista kampaamoliikkeistä löytyy :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...