tiistai 11. joulukuuta 2012

Outfit 101212

Hei söpöliinit! Mitäs teille kuuluu? Voi että mää tykkään teistä niin paljon! Ei mulla muuta! :)

Mua kyllä ottaa nyt aikalailla kupoliin, kun mun rakas Nokialainen pimeni tänään ihan kokonaan. Ihan yhtäkkiä vaan sammui! Eikä se enää lähe päälle. Mitä mää teen! Ei se ennen ole pelleillyt mun kanssa ollenkaan. Nyt sitten vaan sanoi sopimuksensa irti. Ehkä se oli niin kyllästynyt muhun kun oon välillä ollut vähän huolimaton ja pudotellut sitä sohvalta alas ja muuta sellasta. Ja nyt sitten päätti kuolla kupsahtaa. Raukkaparka kaltoin kohdeltu.

Pitäskö mun viedä se huoltoon, auttaako se asiaa yhtään vai onko se sitten kohta taas samanlainen? En tiedä. Tai sitten voisin hankkia ihan uuden puhelimen. :) Kauan haaveilemani iPhonen. :) Neki kuulumma särkyy heti. Mikään ei kestä. Koko ajan pitäis olla ostamassa uutta. Mut se kait se onkin, että puhelimia ei oo tehty kestämään vuosia just sen takia, että ihmiset ostais uudempia malleja. Mun mielestä puhelimet vois kestää kauemmin kuin se kaks vuotta. Hassua, just kun juteltiin kavereitten kanssa siellä Hukan pikkujouluissa viime viikonloppuna, että puhelimet kestää just sen kaks vuotta nippanappa ja sitten ne vaan sekoo ja pimenee lopullisesti. Ja sit mulle käy heti seuraavalla viikolla just niin, mun puhelin pimenee ja se on mulla ollut just sen kaksi vuotta. :) Mut sellasta se on.

Kertokaa mulle omia kokemuksianne puhelimistanne, mikä kestää, mikä ei! Ois mukava kuulla teidän kokemuksianne. :) Minulla itelläni on siis tuo Nokia N8.

Hei mut tässä eilisen päivän asua :)

Hei ja nuo kengät on mulle tosi isot, kuten huomaa, Jos joku ois kiinnostunut niistä, niin voisin ilomielin myydä ne!
Pusero/ Esprit, Farkut/ Disturb.fi, Korkkarit/ Nelly.com, Höyhenkaulakoru/ Cubus, Rannekoru/ H&M, Korvikset/ Seppälä


8 kommenttia:

  1. Mua ottaa pahasti kupoliin kun olet niin järkyttävän hyvännäköinen.

    Tilaa/tee/osta ja postaa nahkainen kynähame.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nahkainen kynähame olis kyllä kiva, ehkä jossain vaiheessa sellaisen hankinkin :D

      Poista
  2. Suosittelen ehdottomasti iphonea! Omani on kestänyt todella hyvin tiputtelusta huolimatta ja näytön suojakalvolla ja kaikilla erilaisilla kuorilla saa suojattua puhelinta hyvin :) Oon kokeillut monia eri merkkejä mutta apple on kyllä ehdoton ykkönen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua! Kiva kuulla kokemuksestasi! :) Kyllä mää alan pikkuhiljaa kallistua sen uuden puhelimen hankintaan ;D

      Poista
  3. En tiiä iskeekö tää kommentti tänne vähä myöhässä, mutta mullaki oli Nokian N8, ostin sen vuos sitten lokakuussa. No, se sano kans sopimuksensa irti, eikä suostunu enää päivittämää ja teki kans tota et sammuili eikä käynnistyny ennen kun pisti sen laturiin (...en ymmärtäny, miten toi laturi vaikutti mihinkää?). No, sit aattelin et siinä on vaa joku pikkuvika, mut kun takuuta oli viel jälel nii laitoin sen si huoltoon. Ei ne sitä saanu korjattua, ja tilalle ne laitto sitten Lumia 800 ja tähän oon kyl ollu tyytyväine:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä!:) Niin mulla rupes sittenkin toimimaan se mun puhelin, kun kytkin sen tietokoneeseen! :D En tiiä,kai se puhelin herää taas henkiin kun sen virittää johonkin toiseen laitteeseen tjn :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...