keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Laukun sisältö -postaus

Lukijan toiveesta tässä olisi nyt postaus laukkuni sisällöstä. :) Samanlaisia postauksia on näkynyt monissa muissakin blogeissa ja täytyy kyllä sanoa, että itse en henkilökohtaisesti välitä tämmöisistä postauksista pätkääkään. Minun mielestäni niissä ei vaan ole mitään jännää, eikä järkeäkään. :D Mutta jos jotakin tämä postaus edes vähän ilahduttaa, niin ilahduttaa se sitten minuakin!

Tämä laukku on mulla yleensä aina arkikäytössä. Sen vuori on täynnä reikiä, vetoketjut on rikki, eikä sieltä koskaan löydä mitään. Mutta on se ihan kiva kuitenkin. Haluaisin uuden laukun, johon mahtuisi tarvittaessa paljon tavaraa. Laukku on Your Face ja olen sen ostanut Aleksi13:sta. 


Tässä sitten laukun sisältö, mikä kulkee mulla aina mukana. Ihan perus juttuja: lompakko, kalenteri, avaimia, vesipullo, kynä, purkkapussi, huulikiilto ja huulivoide. Monesti mulla on tuolla laukussa sitten vähän kaikkee muutakin: meikkipussi, särkylääkkeitä, aurinkolasit, ruokaa, milloin mitäkin roinaa!


Okei, tämä oli vaan kaunisteltu versio siitä mitä mun laukku sisältää! Oliskin joskus noin vähän tavaraa. :D


Todellisuudessahan mun laukusta löytyy mm. tämmösiä roskia! Kuitteja pilvinpimein, pusseja, paperia, kauppalappuja, servettejä ja kaikkea mahdollista! Onko ihmekkään jos sieltä laukusta ei löydy mitään ja se tuntuu olevan vaan ihan pohjaton kuilu. Ei sitä huomaakaan, että mitä kaikkea sitä kantaa mukanaan siellä laukussa, ennen kuin sitä rupee vähän tyhjentelemään.

Uskaltaisinkohan väittää, että tältä se useimpien naisten laukut todellisuudessaan näyttävät sisällöltään? :D

9 kommenttia:

  1. haha, ihana ku paljastit meille lukijoillekkin laukun 'todellisen sisällön' :D tottunut usein näkemään aina vaan tuon roskista karsitun version :D ja pakko myöntää että omakin laukku tuppaa sisältämään turhan paljon juurikin tota roskaa :p
    ps. tää sun blogi on aivan ihana, ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mutta niin se vaan on, miksi kaunistella tuommosta asiaa turhaan, kun tietää asian todellisen puolen varsin hyvin? :D
      Kiitos ihana! <3

      Poista
  2. Meikäläisen laukku näyttää yleensä juuri tolta.Nykyään en kanna laukkua ollenkaan kun on tällänen 7kg poik mikä vie sen paikan.Ostin söpön benchin pienen laukun johon mahtuu juuri ja juuri tuttipullo,2 vaippaa ja pojan ruuat.Kortit ja kännykän pistän takin taskuun.Ja toiseen taskuun huulikiillon.Täytyy viellä metsästää joku vähän "fiinimpi" pikkunen laukku..koska kaik ne mun isot "fiinimmät" laukut jää kaappiin niin kaua ku pallero oppii kävelemään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taktiikkasi kuulostaa oikein hyvältä! :) Ois se varmasti vähän hankala kantaa mukana omaa käsilaukkua, sitten vielä lapsen tarvikelaukkua ja vielä se lapsikin sylissä. :D

      Poista
  3. hAHA :D tää kuittilaukkupohja on niin tuttu tapaus. Niin ja upea uusi banneri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, niin se on! ;D Kiitoskiitos ihana! <3

      Poista
  4. toi laukku !<3 mulla oli tommonen mutta käytin sen niin rikki, että jo suutari sano että sen korjaaminen maksaa uuden laukun verran :( ja nyt en enää oo löytäny noita mistään. Paras laukku mitä mulla on koskaan ollut.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...