tiistai 4. joulukuuta 2012

Eilisiä juttuja

Heissan! Eilen mulla oli kiva päivä. Mulla oli vapaapäivä. Ajattelin vaan tehdä asioita, joista mulle tulee kiva olo ja hyvä mieli. Eli toisinsanoen olla tekemättä juuri mitään, hahah. :D Tein ihanaa salaattia, laittelin joulukoristeita ja töllötin tietokoneen ruutua. Mukavaa. Katoin myös kolme jaksoa Tonttu Toljanteria. Kävin kaupasta ostamassa viimein sen suklaakalenterin kun en perjantaina kerennyt. Ei haitannut yhtään, sain avata kolme luukkua kerralla! :) 

Katkarapu-tonnikalasalaattia nam!
Suuria joulupalloja.
Nalle-Puh joulukalenteri!
Hyasinttikin oli pakko hommata. Ihana :)

Mun on nyt pakko hehkuttaa teillekin vähän tämän päivän parhaasta uutisesta: mun sisko saa varmaan viikon sisään vauvan! Se varmaan käynnistetään. Oon niin tohkeissani, itkettää ja mua jännittää ihan kauhiasti! Olin luvannut, että tekisin sille vauvalle semmosen söpön karvapuvun jossa olis korvat. Mutta en ole vielä kerennyt edes aloittamaan sitä, ja kohta se jo syntyy apua! Pitää ruveta ompelemaan se. Huhhuijakkaa! En malta odottaa. :) Mutta kerron sitten kun se syntyy!


Heippa!xo


6 kommenttia:

  1. että on kaunista... love it! <3

    VastaaPoista
  2. Ihana ku saa alkaa laittaan joulua. <3 Tuo salaatti näyttää ihan superhyvältä! Niin ja onnea jo etukäteen tädille :) On se vaan jännää aikaa kun on vielä itelläkin tuoreessa muistissa.. Mulla käynnistettiin kans, ja alle vuorokauden sisällä se oli ulkona, että voi käydä hyvinki pian! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, joulu on ihana asia!<3 Kiitoskiitos! :) Oho! No on varmastikin jännää aikaa, apua, oon ihan paniikissa,että millon se syntyy! :D Varmastikin märisen iteltäni silmät päästä kun nään sen vauveliinin ensimmäisen kerran, voin vaan kuvitella! :D

      Poista
  3. Muistatko pidennyshiuksiesi "värinumeroita"? Kelpais itellekin tuollaiset hiukset :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...