tiistai 6. marraskuuta 2012

Sunday

Heissan! :) Sunnuntaina tosiaan juhlittiin toista kertaa mun äidin syntymäpäiviä, kun äidin siskokin tuli perheineen kylään. Äiskä oli tehnyt kunnon juhlaruoat ja minä leivoin täytekakun. Tässä mun simppeli ja melko klassinen asu juhlista. Oon tuon laivastonsinisen bleiserin ostanut varmaan joku vuosi sitten, ja nyt vasta käytin sitä ekaa kertaa.



Vanhempien koira on kyllä varmaan maailman suloisin!! Minäki haluan berhandilaisen koiran! :) Rakastan hulluna isoja koiria, ne on niin lutusia ja lempeitä halinalleja ooh! 


 Kattokaa nyt tätä karvakuonoa, voiko tuota kukaan vastustaa!?

Tuo on niin suloinen höpönassu, en kestä! Nala ei ole vasta varmaan kuin joku puolvuotias ja nyt jo niin iso.

Kaunokaisen siskon kanssa ♥ Sen masu on kyllä kans maailman söpöin! Pitää olla koko ajan silittelemässä. :)



Ja tässä juhliin leipomani kakku. Pursotukset on kyllä tosi rumat, kun piti kiireessä tehdä, mutta kakku oli hyvää!

8 kommenttia:

  1. en tiiä, oonko ainoo joka kiinnittää tällasiin huomiota, mutta sulla on upeat kulmakarvat! :D :) ja muutenkin kaunis olet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :D Eipä varmaan kukaan oo ainakaan täällä tullut kehumaan vastaavaa :D :)

      Poista
  2. Sun tyyli on paras :D siis ihan mahtava! :)
    oon niin iloinen et löysin sun blogin tos muutamia viikkoja sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla, kiitos älyttömästi! :) Ja minä oon niin iloinen kun mulla on noin ihania lukijoita :)

      Poista
  3. vau tuo kakku näyttää niin hyvältä! minun pitäisi yrittää tuon tapaista väkertää tuleviin valmistujaisjuhliin :D haluutko kertoo mitä laitoit täytteeks tai jotakin ohjetta? ois tosi kiva :)

    ja löysin muuten blogisi vasta, oot ihan tajuttoman kaunis nainen! keep on going :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hurjan paljon! :)

      Täytteeksi tein semmosta mansikka-mustikkamoussea. Vatkasin 5dl vispikermaa, laitoin sekaan 0,5-1 prk maitorahkaa, makeutin tomusokerilla (oman maun mukaan), pakastemansikoita 500g, jotka pilkoin vähän pienemmiksi ja sitten pakastemustikoita summilla noin puoli pussia. Sitten siihen tuli noin 7-8 liivatelehteä, eli niitä pitää liottaa kylmässä vedessä n. 5min ja sitten kiehautin kattilassa vesitilkan (ehkä noin ruokalusikallinen reilu) ja lisäsin puristellut liivatelehdet kiehuvaan vesitilkkaan. Sitten vaan koko ajan vatkaten lisää sinne kermaseokseen ohuena nauhana se liivate. Sit se on valmista. :)

      Omasta mielestäni se oli tosi hyvänmakuinen täyte, kannattaa testata! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...