tiistai 20. marraskuuta 2012

New hair

Heipsaan! Ihanaa, nyt on taas uusi silkinsileä tukka  So happy! Halusin tällä kertaa raitoja vaihtelun vuoksi, joten laitettiin sitten sekaan vaaleaa pidennyshiusta. Eli tilattiin yksi pkt tuota ruskeaa ja sitten yksi pkt vaaleaa. :) Lopputulokseen olen todella tyytyväinen. Olisin halunnut tietysti yhtä pitkät hiukset kuin edellinenkin tukka oli, mutta en raskinut sitä tilata. :) Mutta tämä kelpaa vallan mainiosti! 
Hiukset ovat B*LONGIA ja ne tilattiin Hairiumista. Kaverini Studio Primaverasta laittoi pidennykseni. Kiitos taas Noora upeista hiuksista! :)

Mitäs tykkäätte?


Hei ja mitä tykkäätte mun uudesta heppatopista?;) Yeah, my so-called life! 

Toppi on merkiltään Yakuza, jota ainoastaan Disturb.fi myy yksinoikeudella Suomessa! Suosittelen tutustumaan kyseiseen merkkiin, on nimittäin niin siistejä vaatteita! Löytyy vaatteita sekä miehille, että naisille. Mulla löytyy Yakuzalta mm. pari hupparia, toppeja ja t-paitoja vaikka kuinka monta. ;) Samanlaisen topin ja muita Yakuzoja voit tilata Täältä!

16 kommenttia:

  1. Upeet hiukset kyl noit kelpaa esitellä :)

    VastaaPoista
  2. ihan MIELETTÖMÄT !!!!!!!!!!!!!!! siis julistan sut virallisesti bloggerin parhaimmiksi hiuksiksi :DD oikeesti noi on mun UNELMAT <3 parhaat, ihanat <3 meen sun kuvan kanssa kampaaajalle!!!!;DD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos paljon, ihana Vilma, oot niin ihana!! <3 :) Hahaah, mee vaan! ;D Sullahan on jo melkeen samanlaiset hiukset ku mulla! :D

      Poista
  3. Ääää nuo oli niin ihanat! Kyllä norski ossaa<3 ;) En kyllä kestä, tää ei yhtää helpottanu tätä mun pidennyttömyys aikaa! :D Hmph pakko vaan kestä vielä pari viikkoo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, no niin kyllä ossaakin!<3 :)Äkkiä se pari viikkoa menee,että humpsista vaan! :D

      Poista
  4. Sulla on kyllä upea tukka !!! :)))

    VastaaPoista
  5. Noora osaa kyllä laittaa hiukset aivan upeiksi :) Mullakin tulis tarve piakkoin taas varailla aikoja, kunhan tietäis vapaapäivät töistä.. ;) Ihana tukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Joo Noora kyllä osaa! :)

      Poista
  6. Ihana tukka :) !! Mun pitäs tilata pidennykset tässä piakkoin ja oon ihan hukassa mistä tilaan.. :-D haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Kannattaa kokeilla vaikka tuota Hairiumia. :)

      Poista
  7. Ihanat hiukset! Mitä värejä sulla on tossa tukassa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, muistaakseni värisävyt on 20 ja 30, eli joku keskiruskea kultakupari ja toffeenvaalea. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...