keskiviikko 21. marraskuuta 2012

New clothes from H&M

Moikka! Tilasin H&M:ltä muutamia tuotteita, jotka saapuivat eilen perille. Paketissa oli musta pitsitoppi, kirkkaansininen paitapusero, valkoinen oversize villapusero ja punainen jakku. Tykkään noista kaikista aivan hulluna! Punainen jakku/bleiseri on ollut mulla jo aika kauan hankintalistalla, nyt sitten viimein päätin klikata sen kotiin, kun oli aika edullinenkin. Ja kun siskollakin oli samanlainen niin oli pakko saada, tykästyin siihen niin paljon! ;)

 Vähän ryppyisinä vielä roikkuvat, kun suoraan tulivat paketista, mutta ei se mitään. :D


Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
xo

6 kommenttia:

  1. ihania <3 villapaita on mun lemppari!

    VastaaPoista
  2. cute picks, I love the white sweater the most, but the black see-through tank is great as well:)
    xx Kate

    The Style Department

    VastaaPoista
  3. Kivoja vaatekappaleita oot löytäny! :) Oon ihan hurmiossa kaikesta pitsistä, joka puolella pitäs olla vaan pitsiä ja pitsiä.. Joten tuo musta paita oli mun lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Joo minä kans oon hulluna pitsiin! Pitsi on ihana asia :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...