keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Aijjai ihan kohta!!!

Vihdoinkiiiiiin! Pääsee näkemään Twilightin viimeisimmän osan!! Pari päivää vielä, kyllä jännittää! :) Oon odottanut tätä vuoden! Oon oikeesti ihan hullu Twilight-fani, rakastan niitä elokuvia niiiin paljon! Jokaisen Twilight-elokuvan olen nähnyt varmaan miljoona kertaa, eikä niihin ikinä kyllästy, ne on niin ihania! Ja vielä voisi katsoa seuraavatkin miljoona kertaa! Aina kun oon katsonut Twilight-elokuvan, niin se jää pyörimään mun mieleen ja elän sitten niissä maailmoissa seuraavat pari viikkoa aah. :D Mää haluaisin olla iteki vampyyri. Ihan totta joo.

Harmittaa ihan tosi paljon, kun en pääsekään katsomaan sitä ensi-iltaan, siinä on jotenkin ihan oma tunnelmansa! Varasin aluksi siihen ensi-iltaan liput, mutta kukaan ei pääsekään katsomaan sitä mun kanssa, niin joudun sitten siirtämään sen perjantaille. No, pääasia on, että ylipäätään pääsee näkemään sen! :) Oijjoij, että olen innoissani! Tämä on varmastikin koko vuoden koho kohta, ainakin minulle! Mun sydän niin salpautuu kun nään tuon leffan!

Kuten arvata saattaa, niin kaikki nuo kolme päänäyttelijää on mun lemppari näyttelijöitä! Kristen Stewart, Robert Pattinson ja Taylor Lautner. :) 

Tässä vähän esimakua mitä tulevan pitää. ;)
Kuvat: Google

Onkos siellä yhtä innokkaita faneja, kuin minä? 

6 kommenttia:

  1. ihanaa, ensi-iltaan pakko mennä kattomaan! :) perjantainaaaa!

    VastaaPoista
  2. äää vähä siisstiä!:) varmasti mielenkiintoisin noista kaikista leffoista tää viimisen!:))
    pidä hauskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmasti onkin, odotukset on ainakin korkealla! :D Kiitos:)

      Poista
  3. Itsekkin olen menossa kattomaan sen huomenna, jospa olis hyvä! :3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...