perjantai 2. marraskuuta 2012

15 ASIAA

Heissan! Tässäpä olis 15 asiaa, jota et (välttämättä) vielä tiennyt minusta! ;) Mukana on siis turhaakin turhempaa pikkuasiaa, mitä ei välttämättä tarvitsisikaan tietää, mutta ihan vaan hauskuuden vuoksi tein tämmöisen teidän iloksenne, olkaapas hyvät! :D

1. Mää rakastan juustoja ihan hulluna! Siis ihan kaikenlaisia juustoja. Melkein joka ruoassa, mitä syön, pitää olla jotain juustoa.

2. Pelkään pienelektroniikkalaitteita! Lähinnä vaan tehosekoitinta, sähkövatkainta ja hiustenkuivainta. Ja vain omiani! Mulla on kerran posahtanut rikki tehosekoitin kesken käytön, niin siitä jäi pysyvät traumat. :D Pelkään, että laitteet räjähtää kun mää käytän niitä.

3. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja joudun syömään siihen lääkkeitä lopun ikäni.

4. En ole koskaan käynyt ulkomailla. Okei, tämä ei nyt ollut varmastikaan mikään uusi tieto, mutta jaksan aina vaan itsekin hämmästellä sitä, että en tosiaan ole käynyt ikinä missään. Paitsi Ruotsissa, mutta sitä ei lasketa! :D Säälin itteeni.

5. Mulla on ollut varmaan kymmenen kertaa napalävistys. Siis olen sen joka kerralla lävistänyt itse itselleni joskus teininä. Tosi typerää touhua, pilasin mun navan ja se on oikeasti tosi ruma. :D Lävistelin itelleni myös huulilävistyksen ja varmaan joku 6 korvareikää. Nykyään en kyllä uskaltaisi enää!

6. Mua luullaan tosi monestikin joksikin ulkomaalaiseksi. Yleensä siis jotku vieraat ihmiset tulee silleen, että "sää et oo kyllä ihan suomalainen" tai "ooksää ihan suomalainen? et kyllä varmasti oo!" Noh, olen minä.

7. Rakastan kaikkea eksoottista! Esimerkiksi, olen harrastanut itämaista tanssia noin 4-5 vuotta joskus pari vuotta sitten, mutta lopetin sen sitten henkilökohtaisista syistä vasten tahtoani. Rakastin sitä tanssia yli kaiken, rakastan edelleen! Se oli mulle todella tärkeä harrastus, harmittaa niin paljon kun lopetin sen. Mutta ehkäpä vielä joskus uskaltautuisin sen uudestaan aloittamaan. :)

8. Kärsin varmastikin maailman hirveimmistä krapuloista. :D Ihan totta, en tiedä oikeasti ketään, kellä ne olis niin pahoja kuin mulla! Yleensä saatan oksennella 5-15minuutin välein jopa 10-12 tuntia! Se on hirveen rankkaa ja joka kerta tuntuu kuin kuolisin siihen, se on ihan kamalaa! Mun kroppa on varmastikin jotenkin yliherkkä tai se ei polta alkoholia normaalisti niin kuin pitäisi. En tiedä mistä se johtuu hyi. :D

9. Yläasteella liikuntatunnilla varmaan mursin mun varpaan, kun astuin koko painolla sen päälle ja se oli taittuneena. En käynyt näyttämässä sitä silloin lääkärissä, joten se vaivaa mua edelleen ja on kipeä silloin tällöin. :(

10. En voi sietää kateellisia ihmisiä. Siis sitä, että ihminen on ihan kateudesta vihreä, ja se kateus vaikuttaa sen ihmisen käytökseen. Sitä en voi sietää, että kateellinen ihminen käyttäytyy törkeästi, kuten olemalla niin kuin ei huomaisikaan, esim. tätä kyseistä ihmistä jolle on kateellinen tai sitä asiaa mistä on kateellinen. Kun vaikkapa jotain ihanaa ja mahtavaa tapahtuu toisen elämässä, niin tämä kateellinen ihminen käyttäytyy niin kuin ei huomaisikaan koko asiaa ja ei pysty iloitsemaan toisen puolesta ja osoittamaan tukeaan. Minusta se on törkeää ja äärimmäisen lapsellista. Miksi pitää olla kateellinen esim. jollekin ihmiselle tämän ulkonäöstä, tavarasta, menestyksestä tai ylipäätään elämästä tai ihan mistä vaan? Kun eihän se ole itseltään pois! "Huono kateus" syö kaiken energian ihmisestä. Ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa, ainakin jos olette itse kokeneet samaa. :D Itse ainakin koen tätä omassa lähipiirissäni joskus ja se on minusta todella ärsyttävää.

11. Mulla on paha tapa myöhästellä joka paikasta. :D Oon ihan ala-aste ajoilta asti myöhästellyt. En vain osaa olla ajoissa. Inhoan tätä piirrettä itsessäni, se on ärsyttävää. :D Mutta aina silloin kun onnistun olemaan ajoissa, koen onnistumisen tunteen.

12. Jos mut suututtaa tosissaan, niin sillon suutun kyllä ihan verisesti. Saatan pitää mykkäkoulua vaikka viikon verran. :D

13. Mulla on periaatteessa vain yksi nimi. Tai siis kaksi nimeä väliviivalla, mikä on vain yksi nimi, eli mulla ei ole toista nimeä ollenkaan, hah! :D Äiti oli vahingossa laittanut kastepaperiin nimien väliin väliviivan.

14. Rutiinit kuuluu mun elämään. Esimerkiksi aina sama aamupala tai iltapala. Aina samoja ruoka-aineita jääkaapissa, muuten ei tule mistään mitään. Aamuisin aina teen samassa järjestyksessä kaikki asiat. Joka aamu on saatava teetä ja kahvia ja illalla teetä. Jos sattuu, että ne on just sillon loppu kun tarvis, niin päivä menee kyllä pilalle. :D Nämäkin on kyllä varmaan ihan normaaleita asioita, kaikilla on varmasti jotakin tämmösiä, että joka päivä on saatava tiettyjä asioita, eikö? :D

15. Rakastan pitkiä lenkkejä! Tarvitseeko tätä edes selitellä mitenkään? :)


2 kommenttia:

  1. Jännä oppi sustaki jotaki uutta! :D Hah komppaan kyllä ekaa ihan 100% ja arvaappa nauroinko kasille! Se on niiiin totta ku voi olla! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaaa en yhtään ihmettele! :'DD Varmastikin joka ikinen mun kaveri tietää ainakin sen minusta! :DD

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...