tiistai 16. lokakuuta 2012

My latest obsession

Viimeisin himoituksen kohteeni on piikkirintsikat/korsettitopit ja tuo piikkilippalakki! Oon kyllä aivan korviani myöten rakastunut kaikenlaisiin piikikkäisiin niittivaatteisiin, kenkiin ja asusteisiin! En kestä, mää tuun kyllä hulluksi jos en kohta saa jotain omaa piikikästä vaatekappaletta! Mulla ei vielä ole nimittäin mitään omaa pikku monsterihirmupiikki-vaatetta, ja mää todella haluaisin sellaisen. Kaikki, missä on niittejä, viehättää mua erityisen paljon. Ah, nuo Romwen piikkirintsikat (3.) ja tuo lippalakki! Aivan ihania! Haluunhaluunhaluuuun!

1. Topshop.com  2. Topshop.com 3. Romwe.com 4. Ginatricot.com 5. Arkclothing.com 6. Ark.co.uk 7. Romwe.com

4 kommenttia:

  1. nuo piikkirintsikat on aivan ihania ! :D mä kans haluun tuollaiset <:

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä, nää miellyttää kovin kyllä munkin silmää! :)) Hiukan pelottavaa, sillä nää piikkijutut ei ihan täysin oo ehkä mun tyylisiä... Mutta ostin just piikkikorvikset ja piikkirannekorun, joten piikkejä tulee näkymään munkin pukeutumisessa jatkossa, ainakin vähän! ;)

    Ps. Mun blogissa alkoi tänään arvonta, josta voi voittaa ihanan huivin. Kannattaa käydä siis kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä se piikki-pakkomielle lähtee! ;D Täytyypä käydä kurkkaamassa. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...