keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Kuulumisia

Hellou! Mulla on eilisestä asti ollut aika kökkö olo, tuntuu että olis tulossa joku kunnon syysflunssa päälle. Eilen oli illalla vähän lämpöä ja enkä sitten jaksanut lähtä treenaamaan kun olo oli niin surkea. Nyt ei sitten mitää sen kummempaa, muuta kuin että oon vaan ihan kuolemanväsynyt blaah ja varmaan pientä lämpöä päällä. Miksei se voi kerralla iskeä jotain kunnon tautia, vaan pitää ärsyttävästi välillä vaan kiusata mua jollain pikku lämmöllä ja that's it?! Ärsyttävää. Ei oo kyllä kovin mukavaa. 

Tänään on alkanut Hullut Päivät Stockalla, meinaatteko mennä sinne jotain hankkimaan? Mulla kiinnostais siellä ne kosmetiikat, sisustusjutut ja ainakin fitnesstossut. Ja ruoka. :) Ootteko huomanneet, että Hullut Päivät  toimii myös verkkokaupassa? Ihan kätevä, jos ei halua lähtä sinne ryysikseen seikkailemaan, vaan shoppailut voi hoitaa rauhassa kotisohvalta käsin. Nyt mä lähen valmistautuun töihin, heippa! <3

Kuva joskus viime viikolta!

6 kommenttia:

  1. Niin kaunis olet <3 itsekin menen täällä Tallinnan päässä hullareille, toivottavasti tarttuu joku hyvä löytö mukaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että ,kiitos!<3 Heheh, mää en ehkä sinne jaksakaan mennä :D Mut kerro sit, mitä löysit!:)

      Poista
  2. Linkkasin blogisi omaani (=! nätti tyttö!

    VastaaPoista
  3. Ihanat pökät! <3 tuo on kyllä niin ärsyttävää ku tauti laahaa siinä välimaastossa :/ sitä vois olla joko kunnon kuumeessa tai sitte terveenä! Mutta paranemisia :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...