keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today.

Lauantaina kun meillä oli ne juhlat, niin sain mun ihanalta työporukalta yllätykseksi aivan mahtavan ja ainutlaatuisen lahjan, josta halusin teillekin tulla tänne kertomaan.

Mun työporukka kyllä tietää, että tämä blogi merkitsee mulle todella paljon ja on mulle erittäin tärkeä asia, joten he antoivat valokuva-albumin/kuvakirjan, johon heillä oli ajatuksena, että voisin koota postauksiani yhteen kirjaan itselleni, tavallaan fyysiseksi blogiksi, muistoksi. He olivat valmiiksi tulostaneet joitain asukuviani sieltä täältä, joista voisin lähteä liikkeelle. Minusta kyllä aivan mielettömän kaunis ajatus ja loistava idea! :) Itse en olisi kyllä keksinyt. Olin kyllä ihan otettu tuosta lahjasta, niin ihana. :) Voin kuvitella kuinka kiva sitä on sitten selailla, kun se pursuaa kaikenlaista kivaa asiaa ja siellä on erilaisia juttuja omista tekemisistäni! :)

 Oon joskus kerran aikaisemminkin tehnyt vähän samantyyppisen kirjasen itselleni, johon kokosin kaikenlaisia ruoka- ja liikuntajuttuja, mutta ne kaikki leikkelin lehdistä. Tuommosia on hauska näpertää :)






Mulla on kyllä maailman ihanin työporukka, paremmasta ei väliä! Kiitos hurjan paljon teille!
xoxo

8 kommenttia:

  1. Beautiful pics !

    http://christellegblog.blogspot.fr/

    VastaaPoista
  2. Voijh tuo oli niin hieno idea! Ihana voit sitte vanhoilla päivillä tuota katella! :D

    VastaaPoista
  3. Ei oo vissiin koskaan ollutkaan puhetta, missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin, mutta en valitettavasti halua kertoa sitä täällä. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...