sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Pika-asukuva

Tässä eilisen illan asu, josta nappasin kuvan pikaisesti ennen lähtöäni meikkikutsuille. Pahoittelen näitä kökköjä sisäkuvia, minä en tykkää niistä yhtään! Kuitenkin, eilen minulla oli päälläni tuo oma tekemäni nahkahame. Vyökin näyttää olevan vähän hassusti, mutta ei voi mitään. Oli mulla tietenkin korkkaritkin jalassa, mutta ne ei nyt kerennut tähän kuvaan. :D


Hei ja niin! Kyselisin teiltä ihanilta lukijoiltani, oisko teillä jotain toiveita, minkälaisia postauksia haluaisitte minun tekevän? Saa heitellä ehdotuksia! Olisko jotain, missä voisin parantaa? Tietenkin vähentää ainakin näitä huonoja sisäkuvia...Mutta kertokaas omia mielipiteitänne! :)

6 kommenttia:

  1. ei vitsi oot kyllä nätti ja upee asu :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Noi sun sisäkuvat on oikeesti tosi kotoisia eikä niissä mun mielestä mitään vikaa ole =) Muutenkin rakastan sun tukkaas,kroppaas ja tyyliä. Go girl! jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, voi kiitos paljon tsemppaamisesta! :') <3

      Poista
  3. wauuuu mikä hottiis ;)<3 ihaaaana hame!!:o

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...