tiistai 4. syyskuuta 2012

In love with the world

Hei vaan te ihanat siellä!

Ehkä siellä joku jo varmaan ihmettelee, että miksi minusta ei kuulu mitää. Täällä olen! En vaan ole kerennyt postailemaan. Olen tekemässä isompaa postausta syksyn trendeihin liittyen, jota olenkin tehnyt tässä pari päivää. Saan sen pian valmiiksi, se on tulossa! Mua vaan itseäni rupee heti ahdistamaan, jos en kerkeä vähintäänkin joka päivä tai edes joka toinen päivä tänne jotain postailemaan. Tykkään ihan älyttömästi tämän blogin pitämisestä ja teistä jokaisesta lukijasta siellä ruudun toisella puolella!  Joka ikinen lukija merkitsee mulle sanoin kuvaamattoman paljon. Kiitos teille kaikille ihanille, jotka seuraatte tätä blogia! :)

Mutta asiaan, eli tässä päivän asu. Rento, hivenen boheemi, mutta kokonaisuudessaan raikas perus arkiasu. Tykkään niin noiden värien yhdistelmästä! Tämän enempää mikään muu asu ei voi näyttää minulta. Tämä on niin mua! Parhaiten siis viihdyn farkuissa, t-paidassa, nahkatakissa ja bootseissa. 


Takki/ H&M, Pusero/ Kirppis, Farkut/ Gina Tricot, Huivi/ H&M, Laukku/ H&M, Kengät/ Kirppis





4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...