torstai 23. elokuuta 2012

Wanties!!



Mulla on ihan KAMALA shoppailuhimo!! Selailin Nelly.com:in ihania uutuuksia ja mää en kyllä kestä. Nyt on tullut niin paljon ihania uusia juttuja ja trendejä syksyyn, että olis pakko päästä päivittämään vaatekaappia!  Ylhäällä täydellisiä ihanuuksia, jotka hankkisin heti jos vaan pystyisin!

Mun olis saatava itselleni camo takki! Oon ihan hullaantunut tuohon kuosiin. Aito vintage camo-takki täältä! Sitten vielä kertakaikkisen täydellinen musta prätkänahkatakki, jota olen halunnut jo iäisyyden ja jota tarvisin tosissani. Upea prätkänahkatakki täältä!

Oih, miten loisteliaat paljettibilepöksyt nämä ovatkaan, sopisivat täydellisesti syksyn iltamenoihin tai mikseivät  myös päivälläkin arkikäyttöön! Näyttävät kultaiset paljettishortsit täältä! Monenlaiseen menoon muuntautuva perus hihaton toppi kivalla tekstillä, on ihan välttämätön tänä syksynä. Musta toppi täältä!

Tuolla strassikivillä koristellulla kauluksen mallisella kaulakorulla voisi asustaa niin tylsän asun kuin juhlavankin asun. Upea kaulakoru täältä! Oon niin ihastunut sporttisiin lenkkari kiilakorkoihin! Nuo kengät ovat kyllä kuumaa kamaa tänä syksynä! Kiilakorkokengät täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...