tiistai 14. elokuuta 2012

Uusi treenikausi

Nyt kun syksykin pikkuhiljaa tulee, niin mulla ainakin alkaa "uusi" treenikausi. Täytyy myöntää, että nyt kesä on ollut sellaista aikaa, että oon aika paljon lepsuillu treenaamisesta ja lenkkeilystä. Sen mukainen on olokin! Huomaa kyllä, jos ei vähään aikaan harrasta säännöllisesti liikuntaa, niin alkaa olla olo tosi vetämätön, eikä pääse sängystä ylös pirteänä. Väsyttää, vaikka nukkuis tarpeeksi. Motivaatio on ollut hukassa ja on tullut syötyäkin rennommin vähän kaikkea mitä haluaa. Nooh, laitetaan kesän piikkiin ne... Oon vaan ottanut rennosti ja nauttinut kesästä. 

Mutta helpompi taas aloittaa kunnon treenikausi, kun syksy tulee. Ittiä niskasta kiinni vaan! Uusi kausi, uutta puhtia ja virtaa treeneihin! Kyllä se motivaatio sieltä kasvaa ja halu pitää itsensä ruodussa. :)


Oon ajatellut, että voisin tänne joskus laittaa jotain treenivinkkejä, jotka koen itse toimiviksi. Niitäpä sitten, kun olen ite päässyt kunnolla vauhtiin!

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille! :)

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...