torstai 23. elokuuta 2012

Today's outfit 230812

 Moikka ihanaiset! Täytyy sen verran avautua, että mulla on tänään kyllä ollut vähän masispäivä. Tai oikeastaan koko viikon. Onko se tuo syksy mikä vaikuttaa mielialaan? Kai mää olen sen jo sitten hyväksynyt, että nyt oikeesti alkaa olla syksy, on niin kylmä ja ankea ilma koko ajan. Siksi ei ole kovin pirteä olokaan.

Voi että, kun niin haluaisin lähteä ulkomaille pakoon tätä kylmyyttä ja harmaata säätä! Mun pari kaveria lähti just Rhodokselle ja mulla käy kyllä niin kateeksi niitä. Hyvää matkaa kuitenkin teille sinne tytöt! Ei kait siinä. Jospa sitä itsekin sais joskus rahat kasaan ja vois vihdoinkin lähtä jonnekin. Minä kun en ole koskaan missään ulkomailla edes käynyt! Paitsi Ruotsissa, mutta ei sitä lasketa. :D Niin voin kyllä kertoa, että on ihan kamala matkakuume! Voisin lähteä melkein minne vaan.

Mutta tässä tämän päivän asua syksyisillä väreillä. Tykkään kyllä viininpunaisesta väristä, se on ihana!


Toppi/ H&M, Farkut/ Gina Tricot, Vyö/ Gina Tricot, Kengät/ Jeffrey Campbell

Hei huomenna on taas perjantai! Mihin nää viikot oikein valuu?  Tuntuu ettei koskaan kerkee tehä mitään, päivät menee niin nopeeta. Huhhuh. Mutta ihanaa alkavaa viikonloppua teille! <3

4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...