keskiviikko 29. elokuuta 2012

Peplum blouse and Leather pants

Hellou!

Mitäs teille kuuluu? Minä ainakin odotan innolla perjantaita jo. Olis kiva päästä vähän tuulettuun! Mutta pidemmittä puheitta, tässä ois päivän asu. Harmaallerattu peplumpusero on mun suosikkivaatekappaleita tällä hetkellä ja myös asennetta huokuvat mustat (teko)nahkahousut. Tykkään niin tuon peplumpuseron leikkauksista hartioissa! 

Noissa mun nahkahousuissa on yksityiskohtina tosi kivat vetoketjut lahkeissa ja sitten edessä taskujen paikoilla. Ne ei nyt vaan näy näissä kuvissa kun tuo pusero on niin pitkä. Monesti nahkahousut ovat vähän huonosti istuvat, jos niin voi sanoa, nimittäin housujen eteen, haaroihin tulee semmonen ruman näköinen pussi tai viikset, tiedättehän mitä tarkoitan? :D Yritin ottaa sisäsaumoista vähän sisään, eli kaventaa, jotta ne istuisivat vähän paremmin. Ei se ongelma kuitenkaan kokonaan hävinnyt, mutta tuli niistä silti paremmat. 








Peplumpusero/ Polkashop, Nahkahousut/ Nelly.com, Kengät/ Nelly.com, Kultainen rannerengas ja rusettirannerengas/ H&M, Sormukset/ Gina Tricot, Lindex


13 kommenttia:

  1. tosi kiva asu ! :) ja nuo kengät ♥

    VastaaPoista
  2. Nuo housut on niin <3 ! Mua on niin ottanu päähän, kun tuhlasin lahjakortin Ginaan ja siellä oli just tuon tyyppiset. Kattelin näitä, mutta ostin sitten sellaset housut mitkä ei passannu mulle YHTÄÄN. :D Käyn kyllä hakemassa ne ku oon siitä asti niistä haaveillu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo nahkahousut on kyllä todella muodikkaat ja hyvännäköiset, kannattaa ihmeessä hankkia! :)

      Poista
  3. Tyylikäs asu! Oot hurjan nätti :)

    -Heli
    http://withasilverlining.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tykkään sun asusta ja noi housut on tosi kivat :)

    http://smilewithyoureyes-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Just mun tyylinen blogi ! Onneks löysin ;) Oot yks täydellisyys koko tyttö vaatteineen päivineen ♥ Tsemppiä bloggaukseen. susta tulee viel jotain suurta :)

    ♥llä oonaen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, että miten ihana kommentti! <3 Kiitos paljon tsemppaamisestasi, ihana Oonae! Et arvaakaan kuinka paljon sinun kommenttisi mua piristää! :) Musta on aivan mahtavaa, jos joku tykkää mun blogista. :) xoxo

      Poista
  6. Aivan ihana asu! Tää blogi on oikea löytö :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos paljon, ihana Cecilia! :)xo

      Poista
  7. It´s actually not possible to look this good in an outfit, but you really do, 100% Love it!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...