torstai 12. heinäkuuta 2012

Cities

Check ouuut these beauties! Viimeinkin mulla on nyt nämä kengät, arvatkaapa vaan kuinka oon näitä taas kuolannut! Oon jo kerran aikaisemmin tilannut Nellyltä nämä ihanat korkkarit, mutta ne oli liian isot ja piti sitten palauttaa. Näissä kengissä mun mielestä koot on kyllä aika isot. Vieläkin menis pienempi koko, (nämä ovat kokoa 36) mutta nyt saavat luvan jäädä meille asumaan. Hirvee kyttääminen on ollut näitten kanssa, että millon ne sais kun on aina Nellyltä myyty loppuun tai sitten sitä omaa kokoa ei ole ollut. Mutta kertakaikkisen ihanat! Naisellisen sirot ja rokkaavat. Rakastan noita remmejä! Nämä Citit sopivat varmasti joka asuun. Vaikka pyjaman kanssa.



Sori mun kierot harakanvarpaat. Mutta älkää niitä kattoko, kattokaa noita kenkiä! :D

Kengät tilasin Täältä!


4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...