tiistai 26. kesäkuuta 2012

Perfect summer outfit

Kesäksi oli pakko saada ihana farkkuliivi, mikä on tosi kivan näköinen jonkun hempeän kesämekon kanssa. En viittinyt sitten ostaa liiviä aivan uutena, vaan löysin kirppikseltä vaivaisella 4eurolla farkkutakin, mikä on helppo tuunata ite. Joskus on kiva tuunata vanhasta uutta, kun sen voi saada melkein ilmaiseksi. Leikkasin takista hihat pois ja lyhensin helmaa. Piti myös kaventaa aika reilusti kun se oli niin reilunkokoinen. Sitten vaan tein kulutuksia mattoveitellä mielen mukaan. Aika kivan rosoinen siitä tuli!

Sopii tosi hyvin yhteen vaikkapa näiden kanssa:


  Takki Second Handstore/ Mekko Ginatricot/ Kengät Jeffrey Campbell/ Vyö H&M/ Korvikset Seppälä


  Täydellinen kesäasu, mitä aion varmasti käyttää!

4 kommenttia:

  1. Hei! Kivaa, että Oulustakin löytyy lisää bloggaajia, jei. Mistäs muutet oot ostanu nuo Campbellit...? Himoitsen niitä nyt ja ois kiva tietää kokemuksia. Ootko ite kuinka pitkä? Mukavat jalassa? Oulussa ei ole kyllä tullut monesti näitä kenkiä vastaan, ne taitaa olla aika harvinaisuus täällä päin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Joo ihan vasta oon tän bloggailun aloittanut ja sun kommentti on ensimmäinen jee, kiitos siitä! :)Ite oon kyllä melko lyhyt 158cm. Voin sanoa, että nuo Campbellit on maaaailman mukavimmat korkkarit koskaan! Suosittelen erittäin lämpimästi, oon ite rakastunut niihin aivan täysillä! Eivätkä nämä Litat varmasti jää ainoaiksi Campbelleiksini, aion hankkia niitä lisää! ;)Enpä itsekään ole nähnyt täällä Oulussa kovin monella noita kenkiä jalassa. Nykyään niitä saa Spirit Storesta, minun tietääkseni niitä ei muualla Oulussa myydä. Nelly.comista on nuo minun kenkulit :)

      Poista
    2. Kiva että kommentti piristi, hehe :D

      Joo, oon kans huomannu, että SpiritStoresta löytyis... Siellä ei vaan hirveenä ole noita eri malleja. :/ Ja ite oon 172 pitkä, joten korkeuksissa liideltäis noiden kenkien kanssa! Mutta pitänee uskoa sua ja muita ja lähtä kokeilemaan kenkiä ihan livenä :)

      Poista
  2. Onhan ne kyllä korkeat, mutta taivaalliset jalassa! :) Kannattaa ihmeessä kokeilla ja satsata noihin kenkiin!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...